Blog

Nová služba: e-mail marketing
Datum vytvoření: 31.03.2016
Dobře sestavený a zacílený newsletter – to je přímá cesta k Vašim zákazníkům. Svěřte jeho přípravu nám. Nabízíme optimalizovaný e-mailing i pro chytrá zařízení, samozřejmostí je poradenství a vyhodnocení.
Novinka z Googlu: nutnost https
Datum vytvoření: 31.03.2016
V únoru 2016 byly aktualizovány podmínky pro Google Adwords, které zásadně mění podmínky při vytváření placených reklam. Aby web či e-shop mohl v budoucnu používat reklamní systémy Google, bude nutné přejít na zabezpečený protokol https. Co všechno je nutné při implementaci udělat a s čím Vám můžeme pomoci, se dočtete na našem webu.
Studie Věrnost českých zákazníků
Datum vytvoření: 11.10.2016
V rámci zářijové konference E-Business Forum 2016 představil ředitel Heureky Tomáš Braverman další unikátní studii o chování českých zákazníků, tentokrát na téma Věrnost českých zákazníků napříč nákupními kategoriemi. Ze studie tak například vyplynulo, že zdaleka nejvěrnější jsou zákazníci segmentu filmy, knihy a hry a že častěji jsou to muži. A jak je to v dalších segmentech? A co říkají zákazníci na registrace, newslettery nebo slevy na další nákup?
Novinky ze servisního oddělení
Datum vytvoření: 13.09.2016
Neustále se snažíme zlepšovat servis pro naše klienty. Záleží nám na tom, aby naše i vaše práce byla co nejvíce efektivní, a tak přinášíme několik změn, které posunou celý servis zase o kus kupředu.
Novinky ze světa marketingu
Datum vytvoření: 16.08.2016
Co ukázaly nejnovější průzkumy ze světa marketingu? Třeba problém zaujmout dnešní generaci dvacátníků a vzrůstající trend sociálních sítí, blogerů a youtuberů.
Google Optimize jako bezplatný nástroj pro A/B testování
Datum vytvoření: 23.08.2018
“Budou uživatelé na konverzního tlačítko více klikat, když nasadím tento nebo onen text?” “Zaujme více pozornosti, když jej nasadím sem nebo támhle?” Zní vám tyto otázky povědomě? Řešíte podobné dilema často? Tak pojďte s námi blíže prozkoumat testovací nástroj Google Optimize. Možná, že po přečtení článku objevíte schopného pomocníka, s kterým si dokážete na podobné otázky snadno, levně a rychle odpovědět. Nebo alespoň prozkoumáte další alternativu pro testování webu, protože článek vám nejen představí nástroj, ale provede vás i jeho instalací, nastavením a funkcionalitou.
Poptávka vs. zadání
Datum vytvoření: 12.03.2019
V dnešním článku jsme se rozhodli zaměřit se na otázku, proč je pro každý projekt tak důležité zadání projektu spolu se správně sepsanou poptávkou. Pokusíme se vám co nejlépe vysvětlit hlavní rozdíly mezi poptávkou a zadáním, dále se pak zaměříme na to, co by zmíněné dokumenty měly obsahovat. A protože víme, že je těžké představit si na začátku projektu to, co přesně se v průběhu bude řešit a proč vlastně potřebujeme kvalitní zadání, použijeme příklad s oblíbenou tématikou cesty z Brna do Prahy (pro pražáky klidně z Prahy do Brna).

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.