Blog

Jak najít nové zaměstnance levně a rychle? Pomocí našich cílených reklam na internetu
Datum vytvoření: 15.03.2018
Zaměstnance našim klientům hledáme rychle a cenově velice nenáročně. A to i nyní, kdy je o zaměstnance nouze. Využíváme ty nejpokročilejší moderní postupy pro cílení reklam tak, abychom v maximální možné míře oslovovali jen ty uživatele, kteří jsou nejblíže ideálnímu profilu vašich vysněných kandidátů pro obsazované pracovní pozice.
Copywriting vs. žurnalistika: šéfové a nadpisy
Datum vytvoření: 23.02.2018
Jak moc se vlastně liší copywriting a žurnalistika? Je jedno opravdu jen podřadné popisování produktů a druhé hledání pravdy a odhalování korupce? Rozhodně záleží na druhu média, některé podobnosti a odlišnosti ale najdete všude. My vám jich pár také přinášíme v tomto článku.
UX případovka aneb proč to dělat jednoduše, když to jde složitě
Datum vytvoření: 27.02.2018
Připravili jsme si pro vás případovou studii, která sleduje redesign podstránky. Zajímá vás, na co si dát pozor při návrhu konverzní trasy a jak pomocí obsahu a jeho strukturování vylepšit celkový výkon stránek?
Desatero úspěšné spolupráce s blogery
Datum vytvoření: 19.02.2018
Blogování udává trendy. Blogeři a Youtubeři mají více sledujících, jak kdejaká herečka a zpěvák, a dokonce nechybí ani soutěže popularity. Ruku v ruce s tím jde vliv na jejich čtenáře. Ti si rádi nechají doporučit výrobky, služby i podniky a díky tomu se stává blogerská scéna zajímavou pro firmy a podnikatele. Jak ale na to, aby byla spolupráce úspěšná, zajímavá a bavila všechny strany?
Kde se vzal newsletter?
Datum vytvoření: 05.02.2018
Všichni ho známe ze svých emailových schránek. Termín ale pochází z doby dávno před vynálezem internetu.
Pusťte nám to SEO aneb největší mýty ze světa SEO
Datum vytvoření: 22.01.2018
Pojďte společně s námi na prohlídku legendárních SEO mýtů. Podařilo se nám jich shromáždit celých dvacet, a přestože se neodvažujeme tvrdit, že jsme je chytli všechny, určitě jich totiž není o moc méně než pokémonů, snažili jsme se pro vás vybrat ty nejrozšířenější, nejnebezpečnější či ty nejzábavnější. Pokud jste správně naladěni, pojďme se na ně kouknout blíže.
Jak na trackování PDF dokumentů umístěných na webu
Datum vytvoření: 16.01.2018
Díky správně stanovených metrik a limitů můžete vyhodnotit, jak si na vašem webu vedou umístěné soubory a jak se jim daří plnit cíle. Navíc vám v tomto článku řekneme, co je při optimalizaci PDF souborů důležité a jak se liší od klasických HTML stránek.

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.