Odesíláte newslettery? A máte v pořádku vaši databázi e-mailů?
E-mailový marketing jako nástroj, který výkonnostně předhání kdejaké jiné, online marketingové kanály. A může velice rychle...
PřečístCopywriting slovník pojmů
Call to action. Perex. Long tail. Nebojte, nejsou to žádné zaklínací formulky. To je jen malá ukázka z našeho slovníku pojmů,...
PřečístRedesign webu: Vzali jsme si do parády nabídku lyží a kol
Byl jednou jeden web. Nebyl na moderní požadavky dostatečně přizpůsobený, chyběla rychlost v odezvě servisní práce a...
Přečíst6 důvodů, proč bych chtěla znovu pracovat v SHEANu
6. 4. 2016 – den, kdy to všechno začalo. Na netu na mě vyskočil inzerát na pozici copywritera. Zbývalo mi pár měsíců na...
PřečístStali jsme se Ecomail partnery
Tak dlouho jsme testovali a vybírali, až jsme se konečně rozhodli a k využívání mailingu pro naše klienty vybrali jeden...
PřečístJak zvýšit organický dosah na Facebooku?
Někdo si klade malé cíle. Touží po tom, aby mu organický dosah neklesal. Vy si je můžete dát mnohem vyšší! Aby organika rostla....
PřečístAnchor texty nejsou jen ozdoba pro čtenáře. Využíváte jejich potenciál naplno?
Znáte nás všichni. Křičíme na čtenáře z každého textu na webu. Když vás pošleme na dobrou a užitečnou stránku, spokojeně se...
PřečístPPC slovník pojmů
PPC reklama. Jeden z nejznámějších pojmů online marketingu. Zajímáte se o PPC reklamní systémy a chcete se vyznat v této...
PřečístNení psaní jako psaní. Zvládli byste dělat copywritera?
Maturitní slohovku ve škole psal skoro každý. A pro většinu byla pravděpodobně noční můrou, která definitivně pohřbila naděje...
PřečístNeklamete zákazníky s délkou dodání zboží?
Známe to všichni. Když vybíráme zboží na internetu, je to většinou dárek, který sháníme na poslední chvíli, věc, která se nám...
PřečístNahlédněte pod pokličku PPC reklamy
Když se řekne PPC reklama, mnohým se nic nevybaví, ale to nevadí. Dnes se vám pokusím toto téma přiblížit. Tak se pohodlně...
PřečístGoogle Data Studio – Dejte číslům slušivý kabátek
V marketingu (a nejen tam) platí obecně jedna věc. K úspěšnému vyhodnocení strategií, taktik, kanálů, nebo kampaní potřebujeme...
Přečíst