Červnové novinky z Heureky

Datum vytvoření: 27. 06. 2017
Heureka přináší tento červen spoustu novinek. Sepsali jsme pro vás to nejdůležitější, co vám rozhodně nesmí uniknout. 

Nový vzhled dotazníku Ověřeno zákazníky

Každý e-shop je rád za hodnocení, recenzi a zpětnou vazbu. Aby jich Heureka získala od zákazníků co nejvíce, navrhla nový vzhled dotazníku, který chodí všem zákazníkům. V první řadě šlo o designové úpravy, díky kterým vypadá dotazník přehledněji a uživatelsky přívětivěji. Hlavním cílem všech úprav je zvýšit počet vyplněných dotazníků. 

Výbornou správou je také to, že s ohledem na čím dál větší využívání mobilních zařízení, je dotazník konečně responzivní

Další změny v dotazníku: 
  • větší prostor získává také hodocený daných produktů
  • textové i hvězdičkové hodnocení dopravců
  • hodnocení výdejních míst

Oblíbené platby v e-shopech

Na první příčce v oblíbenosti u zákazníků stále stojí možnost platit na dobírku. A jak to vypadá na dalších místech dle počtu plateb?
  1. dobírka
  2. platba při převzetí
  3. online platba kartou
  4. bankovní převod
  5. rychlý bankovní převod
  6. PayPal a jiné
  7. splátky
Zajímavé je, že online zákazníci nejčastěji platí za knihy, filmy, hry a potraviny a dobírkou za oblečení, doplňky a věci auto-moto, přičemž na mobilu se zaplatí dobírkou o třetinu více objednávek než na klasickém počítači. 

Platby zakázek
 

Jak si během dovolené nastavit e-shop na Heurece

Čas dovolených se kvapem blíží, a tak je dobré se rozhodnout, jak postupovat v případě přijímání a vyřizování objednávek.  První variantou je možnost "objednávky během dovolené přijímáte, ale zpracovávat je budete až po návratu" - díky tomu nepřijdete o větší množství zakázek. 

Druhou variantou je "objednávky během dovolené přijímáte, ale pro snížení jejich množství nechcete být v PPC režimu".

Třetí možností je varianta "objednávky během dovolené nepřijímáte vůbec". Našim klientům s nastavením samozřejmě rádi pomůžeme. 

 


Gabriela Bartošovská
Autor: Gabriela Bartošovská
Každá máma je textař a kreativec. Ráda vyprávím příběh. Ten svůj i ten váš. Textem i na fotkách.Psaní se věnuji již šestým rokem. Poslední tři roky patřím mezi TOP 10 nejúspěšnějších FOOD blogerů v ČR. Spolupracovala jsem s takovými firmami, jako je Electrolux, Tchibo, Rohlík a Brána k dětem. Na projekty se nedívám jen z pozice copywritera, ale také z pozice kreativce, který se podílí na plánování akcí, propagací, budování brandu a vyprávění příběhu.

Vložte komentář



Zpět na výpis článků

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.