Zajímavé články
V únoru 2016 byly aktualizovány podmínky pro Google Adwords, které zásadně mění podmínky při vytváření placených reklam: „Zpracování plateb, transakcí a veškerých osobních údajů uživatele (jako je adresa) musí být zabezpečeno (chráněno šifrováním SSL s platným certifikátem protokolu SSL).“


 
To znamená, že pokud bude web či e-shop v budoucnu používat reklamní systémy Google, bude nutné, aby přešel na zabezpečený protokol https.
Bohužel už máme zkušenost se zamítnutím reklam Google Merchant u e-shopu používající nezabezpečenou verzi protokolu https.
Doporučujeme tedy přejít na https co nejdříve. Rádi vám s tím pomůžeme, stačí kliknout na tento formulář (odkaz) a my se vám do 24 hodin ozveme.
 
Níže přidáváme soupis činností, které je potřeba u většiny webů a e-shopů pro implementaci https udělat:
  • zakoupit a instalovat certifikát na hosting
  • všechny includované skripty načítat pomocí https
  • všechny měřící skripty načítat přes https
  • zkontrolovat nastavení Google Analytics a případně přenastavit
  • upravit všechny marketingové kampaně na https:
    • URL u PPC
    • URL u zbožových porovnávačů (včetně adresy e-shopu/webu)
    • URL na Facebooku
    • URL v RTB
    • URL u bannerů
    • případně jiné kampaně
  • upravit tlačítka sociálních sítí (facebook, Google+ apod.)
  • pokud je to možné, upravit odkazy vedoucí na e-shop/web (katalogy, články, microsite, partnerské weby apod.)
  • upravit případně adresy v systémech, se kterými je e-shop/web propojen
  • upravit případně adresy u platebních a splátkových bran
  • udělat revizi platebních a splátkových bran
  • přepnout web na https (případně i mobilní verzi)
  • informovat zákazníka o změně a co je potřeba zkontrolovat
  • informovat partnery/zákazníky, kteří využívají datové feedy o změně jejich adres
  • provést opakovanou kontrolu po několika dnech provozu