Potenciál online marketingu jako prodejního kanálu. Výběr zahraničního trhu vhodného k expanzi. A především sdílení zkušeností z oblasti byznysu a marketingu. To nabídne Marketing meeting – první marketingová akce tohoto druhu v Blansku.
Rady pro místní firmy
Setkání je vhodné pro lokální podnikatele i společnosti a pořádá ho blanenská marketingová agentura SHEAN ve čtvrtek 6.10.2022 od 16:00.
Cílem setkání je podle Davida Skoupého, vedoucího marketingu ve firmě SHEAN, především sdílení zkušeností.
„V první řadě jde o networking, aby se setkali lokální podnikatelé s odborníky z marketingu, a společně jsme debatovali nad aktuálními problémy týkající se byznysu a marketingu. Představíme online marketing jako prodejní kanál, jeho potenciál a možnosti využití,“ uvádí Skoupý, který doplňuje, že plánují pořádat Marketing meeting pravidelně.
Problémy při vstupu do zahraničí
Jedním z přednášejících bude Jan Střítecký, exportní analytik, který se zaměří na příležitosti a rizika při průniku na zahraniční trhy.
„Nelze vzít český e-shop a jen ho nechat přeložit a nasadit do zahraničí. Ukážu cestu od správného výběru trhu až po samotnou realizaci expanze. V první analytické části představím postup, jak eliminovat rizika nepodařené expanze. Půjde o monitoring konkurence, lokálních legislativních a společenských specifik a nejčastějších překážek. Ve druhé praktické části se podělím o své zkušenosti s lokalizací obsahu. Na ten se totiž nejčastěji zapomíná, a přitom jde o základní předpoklad úspěchu,“ nastiňuje Střítecký.
Základní informace o akci
Pořadatel: vývojová a marketingová agentura SHEAN, partner MyFace
Kdy: 6.10.2022 od 16:00
Kde: Blansko, Bezručova 2, budova VZP, 2. patro
Vstupné: 200 Kč
Do kdy se lze přihlásit: do úterý 4.10.2022 (včetně)
Kontaktní osoba: Denis Drexler, manažer pro klíčové zákazníky, drexler@shean.cz, 602 113 848
Přednášející:
David Skoupý, vedoucí marketingu v SHEANu
Jan Střítecký, analytik v ExportPilots
Harmonogram akce
Akreditace, lehké občerstvení.
Tematické příspěvky: význam strategického marketingu, online marketing jako prodejní kanál, export jako diverzifikace rizika, problémy v online a jak je řešit.
Networking + osobní konzultace.
Marketing meeting vznikl ve spolupráci s časopisem MyFace.