Archiv článků

Není psaní jako psaní. Zvládli byste dělat copywritera?

01. 10. 2019
Maturitní slohovku ve škole psal skoro každý. A pro většinu byla pravděpodobně noční můrou, která definitivně pohřbila naděje na to, že by ve vás mohl být aspoň kousek češtinářského talentu, který vám někdy ještě dovolí napsat dobrý text na web nebo motivační dopis do nové práce tak, aby ho personalista hned nesmetl ze stolu.

Neklamete zákazníky s délkou dodání zboží?

26. 09. 2019
Známe to všichni. Když vybíráme zboží na internetu, je to většinou dárek, který sháníme na poslední chvíli, věc, která se nám rozbila, a co nejdřív potřebujeme novou, nebo zimní bunda, protože teploty se už nápadně ztrácí hluboko pod nulou. Jednoznačně tedy z pozice zákazníka preferujeme výrobky, u kterých vidíme okamžitou dostupnost.

Nahlédněte pod pokličku PPC reklamy

20. 08. 2019
Když se řekne PPC reklama, mnohým se nic nevybaví, ale to nevadí. Dnes se vám pokusím toto téma přiblížit. Tak se pohodlně usaďte, nejlépe s kávou, nebo čajem a jdeme na to.

Google Data Studio – Dejte číslům slušivý kabátek

12. 08. 2019
V marketingu (a nejen tam) platí obecně jedna věc. K úspěšnému vyhodnocení strategií, taktik, kanálů, nebo kampaní potřebujeme mít data. A potřebujeme jich mít dost. Naštěstí máme šikovné nástroje, jako je Google Analytics, Google Ads, Sklik, Business manager od Facebooku aj., které nám umí naservírovat pořádnou porci dat. Jenže jak následně z tohoto množství dat vybrat ta pravá a analyzovat je?

Jistě každý slyšel, že Facebook i Instagram chystají plno změn… Jaké to budou?

08. 08. 2019
Nic není stálé a o sociálních sítích to platí dvojnásob. Taky jste si všimli, že se vám Facebook mění doslova pod rukama?

5 rad při psaní tiskové zprávy

23. 07. 2019
Rádi byste, aby se o vás psalo i v médiích? A ideálně zadarmo? Klíčem k úspěchem může být dobře napsaná tisková zpráva. Sepsali jsme 5 rad, díky nimž se šance, že neskončíte v e-mailovém koši novinářů, výrazně zvýší.

Content GAP analýza aneb Mějte konkurenci pod kontrolou

09. 07. 2019
Na internetu lze nalézt nepřeberné množství méně či více komplexních taktik či technik pro práci s webovým obsahem a jeho rozvoj. Jejich postupy mohou být různorodé, avšak cíl je vždy totožný – vylepšit obsahové pokrytí webu a rozšířit množinu klíčových frází, na které dokáže web a jeho jednotlivé stránky konkurovat ve výsledcích vyhledávání.

Co je Vyond? V čem vám může pomoci a k čemu jej využijete?

18. 06. 2019
Ať chceme nebo ne, videa vládnou světem a statisticky jsou rozhodně nejúspěšnějším médiem přenosu informací. Vyond je internetová aplikace, která umožňuje snadno vytvářet videa pomocí široké škály šablon, zvuků, stylů i typu prostředí.

Máte namířeno vstříc zahraničním trhům? Letíme v tom s vámi!

13. 06. 2019
Zvažujete, zda překročit rodnou hroudu a pokusit se uspět za hranicemi? Věříte své službě nebo produktu a chcete k expanzi přistoupit pečlivě připraveni? Právě pro vás jsou určeny naše komplexní analýzy zahraničních trhů.

Jsme Shoptet Partneři

30. 05. 2019
Ve tvorbě webů a e-shopů a rovněž v online marketingu nejsme rozhodně žádní nováčci a jsme rádi, že si to myslí i druzí. Jsme nově Shoptet Partneři, a jsme tak doporučovanou firmou, která vám pomůže při podnikání na internetu.

Marketingové akce v roce 2019 – od června do prosince

29. 05. 2019
Nestihli jste ještě letos žádnou marketingovou akci nebo konferenci? Tak nezoufejte, to nejlepší nás teprve čeká...

4 šťavnaté tipy pro zlepšení výkonu displejové reklamy v Google Ads

23. 04. 2019
Máme pro vás solidní tipy, s jejichž pomocí možná vymačkáte více šťavnatých konverzí z vašich displejových kampaní v Google Ads. Pokud tedy váš projekt patří mezi ty šťastné, pro něž má displejovka smysl.

Rychlost načítání webu – Díl druhý

09. 04. 2019
Jestliže jste změřili rychlost svého webu a zjistili, že nedosahuje do ideálních výšek, je načase ji začít optimalizovat. Podívejte se, jak rychlost webu řešit. Přinášíme vám konkrétní body, díky kterým rychlost vašeho webu můžete zlepšit.

Rychlost načítání webu – Díl první

27. 03. 2019
Zvýšení konverzí, lepší pozice ve výsledcích vyhledávání a především lepší uživatelský prožitek. To vše a další výhody vám může přinést rychlý web. Rychlost načítání webu je v dnešní době rozhodně něco, co by se nemělo podceňovat a je potřeba tomuto tématu věnovat dostatečnou péči jak při vývoji nového webu, tak při jeho údržbě. Co všechno pro svůj web či e-shop můžete udělat se dočtete v tomto článku.

Poptávka vs. zadání

12. 03. 2019
V dnešním článku jsme se rozhodli zaměřit se na otázku, proč je pro každý projekt tak důležité zadání projektu spolu se správně sepsanou poptávkou. Pokusíme se vám co nejlépe vysvětlit hlavní rozdíly mezi poptávkou a zadáním, dále se pak zaměříme na to, co by zmíněné dokumenty měly obsahovat. A protože víme, že je těžké představit si na začátku projektu to, co přesně se v průběhu bude řešit a proč vlastně potřebujeme kvalitní zadání, použijeme příklad s oblíbenou tématikou cesty z Brna do Prahy (pro pražáky klidně z Prahy do Brna).

Školení: Jak rozjet firemní Facebook?

22. 02. 2019
Stylové prostory Edunesto přímo v centru Brna a nadupané školení obsahové strategie pro vaše Facebooky. Tady nesmíte chybět!Staráte se o firemní profil? Nevíte, co si s ním počít? Dochází vám nápady, co postovat? Obsah je král! A proto se mu na tomto školení budeme věnovat v plné míře! Pohodová atmosféra, workshop focení na sociální sítě i networking tam budou. A co vy, přidáte se?

Udržujte své mailingové databáze aktuální

18. 02. 2019
Z našich zkušeností víme, že až 26 % e-mailů v databázích zákazníků je nefunkčních. Důsledkem toho jsou zbytečné útraty za odesílání newsletterů, jejich nízká reputace, kdy končí ve SPAMu a také nízká účinnost. Co s tím?

Jak na úspěšný e-shop v Německu? Na co si dát pozor a bez čeho to nepůjde

29. 01. 2019
Provozujete e-shop v Německu nebo o tom alespoň přemýšlíte? V tomto příspěvku se zaměříme na 4 základní stavební kameny úspěšného online podnikání v Německu.

Legislativní změny v marketingu na rok 2019

25. 01. 2019
Každý rok přináší v oblasti marketingu nová zákonná opatření. Rok 2018 byl ve znamení GDPR. Jaké legislativní změny přinese rok 2019? Pokud se pohybujete v marketingové branži, měli byste si pozorně přečíst následující soupis nových legislativních změn a nařízení.

Cesta e-shopu na zahraniční trh

08. 01. 2019
Kladete si občas otázku, jak by se vašemu byznysu dařilo v zahraničí? Nechybí vám odvaha, ale zkrátka nevíte, jak na to nebo jestli se vám expanze vyplatí? Přesně takto přemýšlel náš klient. Pak nás oslovil a my jsme mu pomohli otevřít dveře do zahraničí.

Proč spolupracovat s námi?

Spojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávajíSpojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávají
Stále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkůmStále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkům
Máme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislíMáme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislí
Účastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničíÚčastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničí
Naším obchodníkem jsou referenceNaším obchodníkem jsou reference
Do projektů neustále implementujeme nové technologieDo projektů neustále implementujeme nové technologie
Jsme lidští – vzájemné nápady konzultujemeJsme lidští – vzájemné nápady konzultujeme
Máme více jak 10 roků zkušenostíMáme více jak 10 roků zkušeností

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.