Archiv článků

4 šťavnaté tipy pro zlepšení výkonu displejové reklamy v Google Ads

23. 04. 2019
Máme pro vás solidní tipy, s jejichž pomocí možná vymačkáte více šťavnatých konverzí z vašich displejových kampaní v Google Ads. Pokud tedy váš projekt patří mezi ty šťastné, pro něž má displejovka smysl.

Rychlost načítání webu – Díl druhý

09. 04. 2019
Jestliže jste změřili rychlost svého webu a zjistili, že nedosahuje do ideálních výšek, je načase ji začít optimalizovat. Podívejte se, jak rychlost webu řešit. Přinášíme vám konkrétní body, díky kterým rychlost vašeho webu můžete zlepšit.

Rychlost načítání webu – Díl první

27. 03. 2019
Zvýšení konverzí, lepší pozice ve výsledcích vyhledávání a především lepší uživatelský prožitek. To vše a další výhody vám může přinést rychlý web. Rychlost načítání webu je v dnešní době rozhodně něco, co by se nemělo podceňovat a je potřeba tomuto tématu věnovat dostatečnou péči jak při vývoji nového webu, tak při jeho údržbě. Co všechno pro svůj web či e-shop můžete udělat se dočtete v tomto článku.

Poptávka vs. zadání

12. 03. 2019
V dnešním článku jsme se rozhodli zaměřit se na otázku, proč je pro každý projekt tak důležité zadání projektu spolu se správně sepsanou poptávkou. Pokusíme se vám co nejlépe vysvětlit hlavní rozdíly mezi poptávkou a zadáním, dále se pak zaměříme na to, co by zmíněné dokumenty měly obsahovat. A protože víme, že je těžké představit si na začátku projektu to, co přesně se v průběhu bude řešit a proč vlastně potřebujeme kvalitní zadání, použijeme příklad s oblíbenou tématikou cesty z Brna do Prahy (pro pražáky klidně z Prahy do Brna).

Školení: Jak rozjet firemní Facebook?

22. 02. 2019
Stylové prostory Edunesto přímo v centru Brna a nadupané školení obsahové strategie pro vaše Facebooky. Tady nesmíte chybět!Staráte se o firemní profil? Nevíte, co si s ním počít? Dochází vám nápady, co postovat? Obsah je král! A proto se mu na tomto školení budeme věnovat v plné míře! Pohodová atmosféra, workshop focení na sociální sítě i networking tam budou. A co vy, přidáte se?

Udržujte své mailingové databáze aktuální

18. 02. 2019
Z našich zkušeností víme, že až 26 % e-mailů v databázích zákazníků je nefunkčních. Důsledkem toho jsou zbytečné útraty za odesílání newsletterů, jejich nízká reputace, kdy končí ve SPAMu a také nízká účinnost. Co s tím?

Jak na úspěšný e-shop v Německu? Na co si dát pozor a bez čeho to nepůjde

29. 01. 2019
Provozujete e-shop v Německu nebo o tom alespoň přemýšlíte? V tomto příspěvku se zaměříme na 4 základní stavební kameny úspěšného online podnikání v Německu.

Legislativní změny v marketingu na rok 2019

25. 01. 2019
Každý rok přináší v oblasti marketingu nová zákonná opatření. Rok 2018 byl ve znamení GDPR. Jaké legislativní změny přinese rok 2019? Pokud se pohybujete v marketingové branži, měli byste si pozorně přečíst následující soupis nových legislativních změn a nařízení.

Cesta e-shopu na zahraniční trh

08. 01. 2019
Kladete si občas otázku, jak by se vašemu byznysu dařilo v zahraničí? Nechybí vám odvaha, ale zkrátka nevíte, jak na to nebo jestli se vám expanze vyplatí? Přesně takto přemýšlel náš klient. Pak nás oslovil a my jsme mu pomohli otevřít dveře do zahraničí.

Za zahraničními klienty letecky z Brna?

11. 12. 2018
Nová letecká spojení z brněnského letiště jsou dobrou zprávou nejen pro turisty, ale zejména pro business cestující do Německa a severní Itálie.

Láká vás vstup na zahraniční trh? Teď je ta pravá chvíle!

06. 12. 2018
Nebojte se proměnit své podnikatelské vize v realitu. Hledáte vhodnou strategii, nebo se teprve rozhodujete a potřebujete znát porovnání trhů v různých zemích? Proniknout na zahraniční trh znamená investovat do expanze nemálo energie, času i financí. S naší komplexní službou rychle zjistíte, které kroky a jak podniknout, aby vaše úsilí neslo ovoce.

Případová studie: Jak zvýšit tržby na FB z 0 na 770 000 Kč

09. 11. 2018
Plastové okno nevyrobím, ale vím, jak ho prodat na FB aneb Případová studie o tom, jak se dá zvýšit tržba z 0 na 770 000 Kč.

Jak pracovat efektivně s parametry u eshopu z hlediska SEO

06. 11. 2018


Nové posily pro náš tým Shean

23. 10. 2018
Práce přibývá, což nás velmi těší, neboť je to známkou toho, že ji děláme dobře. Abychom v tom mohli i nadále pokračovat a plnit všechna přání zákazníků co nejlépe, přijali jsme do našeho týmu nové členy.

Jak vzniká video na Youtube aneb bez práce nejsou koláče

27. 09. 2018
Všichni máme své oblíbené Youtubery, jejichž videa hltáme hojně a rádi. Průměrné video trvá cca 8–15 minut. Napadlo vás ale někdy, kolik práce stojí za tak krátkým videem? Pojďte se mnou dnes nakouknout do zákulisí tvorby - spolu si totiž zkusíme na jeden den tu práci Youtubera, o které většina teenagerů sní ve dne, i v noci.

Získejte maximum dat z heureky

24. 09. 2018
Propagujete své produkty na Heurece a postrádáte dostatek dat k nastavení správné bidovací strategie? Už vás nebaví nikdy nekončící a zdlouhavé párování produktů a myslíte si, že přece musí existovat jednodušší způsob jak najít relevantní produkt k napárování?V tom případě vás jistě potěší nedávná novinka Heureky.

Google Optimize jako bezplatný nástroj pro A/B testování

23. 08. 2018
“Budou uživatelé na konverzního tlačítko více klikat, když nasadím tento nebo onen text?” “Zaujme více pozornosti, když jej nasadím sem nebo támhle?” Zní vám tyto otázky povědomě? Řešíte podobné dilema často? Tak pojďte s námi blíže prozkoumat testovací nástroj Google Optimize. Možná, že po přečtení článku objevíte schopného pomocníka, s kterým si dokážete na podobné otázky snadno, levně a rychle odpovědět. Nebo alespoň prozkoumáte další alternativu pro testování webu, protože článek vám nejen představí nástroj, ale provede vás i jeho instalací, nastavením a funkcionalitou.

Získali jsme titul Ověření Sklik a Zboží.cz

26. 07. 2018
Aktuálně patříme k prvním 66 agenturám a freelancerům, kteří u nás v republice získali titul Ověření v rámci Zboží.cz a Sklik.

Z AdWords je Google Ads

25. 07. 2018
Možná jste si toho už všimli a pokud ne, tak se nelekejte. Ze značky Google AdWords stala Google Ads. Zkracování je holt populární. Jinak se ale nic nemění.

Jednorožec 21. století aneb Organický dosah

12. 07. 2018
Někdo říká, že už existuje jen v pohádkách a starodávných příbězích. My tomu ale odmítáme uvěřit, a proto se dnes tomu mýtickému organickému dosahu podíváme na zoubek. Připoutejte se, dámy a pánové. Bude to totiž divoká jízda.

Proč spolupracovat s námi?

Spojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávajíSpojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávají
Stále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkůmStále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkům
Máme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislíMáme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislí
Účastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničíÚčastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničí
Naším obchodníkem jsou referenceNaším obchodníkem jsou reference
Do projektů neustále implementujeme nové technologieDo projektů neustále implementujeme nové technologie
Jsme lidští – vzájemné nápady konzultujemeJsme lidští – vzájemné nápady konzultujeme
Máme více jak 10 roků zkušenostíMáme více jak 10 roků zkušeností

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.