Klasifikační analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je nezbytným podkladem pro synchronizaci myšlení vašich zákazníků a vašeho businessu. Je třeba pochopit, jak zákazníci hledají vaše služby/produkty a tomu přizpůsobit obsah a přistávací stránky (landing pages) na vašem webu. 
 

Pokud například budete prodávat obuv, je nutné se při optimalizaci zaměřit nejen na toto klíčové slovo, ale i na jeho synonama (boty), lidová označení (botky), rozšiřující druhy, typy (tenisky, mokasíny, ...) a fráze/přídavná jména, která se s ním pojí (pánské obuv, boty pro děti, ...). Pomocí klasifikační analýzy zjistíte takovýchto klíčových slov a frází velké množství a budete moci lépe porozumět svým zákazníkům, což v důsledku bude znamenat navýšení vašich tržeb.  
 
Důležitým bodem je dále pochopit význam jednotlivých frází a vhodně je aplikovat do SEE-THINK-DO-CARE modelu. Že jste o něm ještě neslyšeli? V jednoduchosti jde o to vytvořit obsah pro jednotlivé fáze nákupního procesu zákazníka. Podrobněji je tento model popsán v tomto videu

Co vám analýza klíčových slov přinese?

  • Seznam relevantních frází pro váš business
  • Budete znát informaci o hledanosti/konkurenčnosti jednotlivých frází
  • Rozdělení frází do tématických celků
  • Odhalení potenciálu pro nové přistávací stránky na webu
  • U nových webů je analýza důležitým podkladem pro efektivní tvorbu struktury webu 
  • Data jsou sdíleným podkladem pro copywritery, SEO konzultanty i PPC specialisty
  • Analýza ukáže, jak efektivně pracovat s parametry u e-shopů

Jak analýza probíhá a co je výstupem? 


Klasifikační analýza klíčových slov

  1. V první fázi se posbírají data z dostupných zdrojů
  2. Následně se data čistí – je třeba odstranit duplicity v datech
  3. Clusterizace – sjednocení frází, které se liší pouze v diakritice, či v pořadí jednotlivých slov
  4. Rozdělení frází do klasifikačních schémat
  5. Pročištění nerelevantních frází
  6. Export dat do formátu čtivého pro klienty – většinou excel tabulka
  7. Z nasbíraných dat se vytvoří kontingenční tabulky – dávají přehledný nadhled nad tím, jaká je hledanost v jednotlivých segmentech – tato informace má pak většinou přímý vliv na návrh a úpravu struktury webu
  8. Prezentace výsledků – tvorba dokumentu, který individuálně osvětlí celou analýzu pro daného klienta – jsou popsány jednotlivé části analýzy, jak s daty pracovat a doporučení pro daný projekt

Doba přípravy: 5-10 h (pro WEB) a 10-15h (pro e-shop) Cena 1000,- Kč/hod

Mám zájem o klasifikační analýzu klíčových slov


Případová studie na zvýšení obratu e–shopu za pomoci SEO
Jaký má vliv práce na SEO a obsahové strategii na celkový obrat e–shopu? Připravili jsme pro vás názornou případovou studii. Návštěvnost e-shopu z organického vyhledávání jsme zvedli o 173,5 %.
Případová studie UX + SEO – klasický web
Fakt, že je třeba měřit výkonnost i u firemních webů, tedy ne pouze u e-shopů, si uvědomily již mnohé firmy. Ze získaného kontaktu pomocí webového formuláře může totiž vzniknout zajímavý obchod a web tím pádem nemusí sloužit pouze jako obyčejná vizitka, ale bude generovat skutečné zisky.

Proč spolupracovat s námi?

Spojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávajíSpojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávají
Stále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkůmStále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkům
Máme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislíMáme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislí
Účastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničíÚčastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničí
Naším obchodníkem jsou referenceNaším obchodníkem jsou reference
Do projektů neustále implementujeme nové technologieDo projektů neustále implementujeme nové technologie
Jsme lidští – vzájemné nápady konzultujemeJsme lidští – vzájemné nápady konzultujeme
Máme více jak 10 roků zkušenostíMáme více jak 10 roků zkušeností

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.