E-mail

V této části technické podpory naleznete důležité informace týkající se nastavení a případných problémů s elektronickou poštou.

Problémy s funkčností mailů

  1. Do emailové schránky nepřichází emaily
  2. Odeslané emaily nejsou doručeny
  3. Odeslané emaily se vrací
  4. Nelze odeslat email z poštovního klienta
  5. Nelze přijmout email v poštovním klientovi

Nastavení e-mailové komunikace

Nastavení serveru příchozí pošty

Adresa serveru pro příchozí poštu POP3, IMAP je mail.vase-domena.cz. Např. pro doménu naší firmy shean.cz je adresa serveru příhozí pošty mail.shean.cz. Pokud chcete již staženou poštu na serveru ponechat (např. stahuje se na více počítačů, zálohování), potom v nastavení serveru příchozí pošty zaškrtněte příslušnou volbu. V tomto případě, je nutné dbát na to aby nedošlo k přeplnění schránky a tím k nefunkčnosti emailové adresy.

Toto nastavení platí jen v případě, že používáte poštovní servery umístěné u nás tzn. MX záznam u domény je směřován na IP adresu 78.24.14.76 u starého serveru nebo 217.16.184.152 u nového serveru. Pokud tento záznam směřuje jinam, používáte např. vlastní poštovní server, nebo server jiného poskytovatele, může být nastavení jiné.

Nastavení serveru odchozí pošty

Adresa serveru odchozí pošty SMTP je mail.vase-domena.cz. Např. pro doménu naší firmy shean.cz je adresa serveru příhozí pošty mail.shean.cz. Server požaduje ověření je tedy nutné v emailové klientu (např. Outlook, Thunderbird), zaškrtnout u serveru odchozí pošty toto nastavení. Login a heslo ponechte stejné jako pro příchozí poštu.

Někteří poskytovatelé internetu blokují používání jiných než jejich serverů odchozí pošty (SMTP). Pokud tedy nelze poštu odeslat, ani v případě správného nastavení, použijte SMTP server poskytovatele internetu.

Webové rohraní pro elektronickou poštu

V případě, že potřebujete přistupovat do svých emailových schránek např. mimo kancelář můžete použít rozhraní dostupné na adrese webmail.vase-domena.cz. Např. pro doménu naší firmy shean.cz je adresa tohoto rozhraní webmail.shean.cz. Pro přihlášení použijte stejné údaje (login, heslo) jaké používáte v emailovém klientovi.

Toto nastavení platí jen v případě, že používáte poštovní servery umístěné u nás tzn. MX záznam u domény je směřován na IP adresu 78.24.14.76 u starého serveru nebo 217.16.184.152 u nového serveru. Pokud tento záznam směřuje jinam, používáte např. vlastní poštovní server, nebo server jiného poskytovatele, může být nastavení jiné.

Přístupové údaje k emailům

Přístupové údaje Vám byli zaslány emailem, v případě že potřebujete zaslat údaje znovu, požádejte o ně na servis@shean.cz. Přístupové údaje je možné zaslat jen na oprávněnou emailovou adresu, není je možné sdělit např. telefonicky. V žádosti uveďte kterých emailových adres se žádost týká.

Přístupové údaje je možné sdělit jen v případě, že používáte poštovní servery umístěné u nás tzn. MX záznam u domény je směřován na IP adresu 78.24.14.76 u starého serveru nebo 217.16.184.152 u nového serveru. Pokud tento záznam směřuje jinam, používáte např. vlastní poštovní server, nebo server jiného poskytovatele a nemáme tyto údaje k dispozici.

SPAM

V případě, že Vás obtěžuje velké množství nevyžádané pošty tzv. SPAMu je možné použít Antispamový filtr. Ten je u každé emailové schránky již zapnut občas však nezachytí veškerý SPAM. Je však možné kontrolu příchozích emailů zpřísnit, případně použít tzv. Black list kde lze definovat emailové adresy, nebo celé domény ze kterých nebude pošta přijímána. Pro nastavení nás kontaktujte na podpora@shean.cz.

Antispamový filtr je možné nastavit jen v případě, že používáte poštovní servery umístěné u nás tzn. MX záznam u domény je směřován na IP adresu 78.24.14.76 u starého serveru nebo 217.16.184.152 u nového serveru. Pokud tento záznam směřuje jinam, používáte např. vlastní poštovní server, nebo server jiného poskytovatele, nemáme možnost s tímto nastavením pracovat.

Chci navázat spolupráci

Napište nám a my se vám ozveme.
Tyto stránky jsou chráněny reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.