Případové studie

UX případovka aneb proč to dělat jednoduše, když to jde složitě
Datum vytvoření: 27.02.2018
Připravili jsme si pro vás případovou studii, která sleduje redesign podstránky. Zajímá vás, na co si dát pozor při návrhu konverzní trasy a jak pomocí obsahu a jeho strukturování vylepšit celkový výkon stránek?
PPC případová studie - exaktizace. Zvýšili jsme počet poptávek a snížili náklady
Datum vytvoření: 06.10.2017
Zvýšili jsme počet poptávek, které klient díky PPC reklamě získává, a současně snížili jednotkové náklady na získání poptávky. To stejné můžeme udělat i pro vás.
Případová studie UX + SEO – klasický web
Datum vytvoření: 02.08.2016
Fakt, že je třeba měřit výkonnost i u firemních webů, tedy ne pouze u e-shopů, si uvědomily již mnohé firmy. Ze získaného kontaktu pomocí webového formuláře může totiž vzniknout zajímavý obchod a web tím pádem nemusí sloužit pouze jako obyčejná vizitka, ale bude generovat skutečné zisky.
Případová studie na zvýšení obratu e–shopu za pomoci SEO
Datum vytvoření: 29.07.2016
Jaký má vliv práce na SEO a obsahové strategii na celkový obrat e–shopu? Připravili jsme pro vás názornou případovou studii. Návštěvnost e-shopu z organického vyhledávání jsme zvedli o 173,5 %.

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.