Případové studie

Cesta e-shopu na zahraniční trh
Datum vytvoření: 08.01.2019
Kladete si občas otázku, jak by se vašemu byznysu dařilo v zahraničí? Nechybí vám odvaha, ale zkrátka nevíte, jak na to nebo jestli se vám expanze vyplatí? Přesně takto přemýšlel náš klient. Pak nás oslovil a my jsme mu pomohli otevřít dveře do zahraničí.
Případová studie: Jak zvýšit tržby na FB z 0 na 770 000 Kč
Datum vytvoření: 09.11.2018
Plastové okno nevyrobím, ale vím, jak ho prodat na FB aneb Případová studie o tom, jak se dá zvýšit tržba z 0 na 770 000 Kč.
Firmy.cz: Jak na víc brandů v rámci stejných fakturačních údajů?
Datum vytvoření: 26.06.2018
Potřebovali jsme založit další brand na serveru Firmy.cz. Jak to ale udělat, když má firma stejné IČ jako už založený profil?
UX případovka aneb proč to dělat jednoduše, když to jde složitě
Datum vytvoření: 27.02.2018
Připravili jsme si pro vás případovou studii, která sleduje redesign podstránky. Zajímá vás, na co si dát pozor při návrhu konverzní trasy a jak pomocí obsahu a jeho strukturování vylepšit celkový výkon stránek?
PPC případová studie - exaktizace. Zvýšili jsme počet poptávek a snížili náklady
Datum vytvoření: 06.10.2017
Zvýšili jsme počet poptávek, které klient díky PPC reklamě získává, a současně snížili jednotkové náklady na získání poptávky. To stejné můžeme udělat i pro vás.
Případová studie UX + SEO – klasický web
Datum vytvoření: 02.08.2016
Fakt, že je třeba měřit výkonnost i u firemních webů, tedy ne pouze u e-shopů, si uvědomily již mnohé firmy. Ze získaného kontaktu pomocí webového formuláře může totiž vzniknout zajímavý obchod a web tím pádem nemusí sloužit pouze jako obyčejná vizitka, ale bude generovat skutečné zisky.
Případová studie na zvýšení obratu e–shopu za pomoci SEO
Datum vytvoření: 29.07.2016
Jaký má vliv práce na SEO a obsahové strategii na celkový obrat e–shopu? Připravili jsme pro vás názornou případovou studii. Návštěvnost e-shopu z organického vyhledávání jsme zvedli o 173,5 %.

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.