co bude tvojíhlavní náplní práce?
Budeš vést náš devítičlenný tým Péče o klienty. Tvým hlavním úkolem bude řídit tým k dosahování skvělých výsledků a spokojenosti klientů, zároveň se budeš podílet na strategickém rozvoji našeho týmu.
Tvůj vliv bude klíčový v těchto oblastech:
Vedení a rozvoj týmu
Budeš mentorovat a koučovat své kolegy, pomáhat jim růst a zajišťovat jejich spokojenost. Tvůj tým bude silnější díky tobě.
Budeš mentorovat a koučovat své kolegy, pomáhat jim růst a zajišťovat jejich spokojenost. Tvůj tým bude silnější díky tobě.
Stanovování priorit a řízení procesů
Budeš identifikovat slabiny a hledat způsoby, jak zlepšovat interní procesy, efektivitu a výkonnost.
Budeš identifikovat slabiny a hledat způsoby, jak zlepšovat interní procesy, efektivitu a výkonnost.
Podpora obchodníků a Account manažerů
Aktivně se zapojíš do strategických jednání s klíčovými klienty a budeš podporovat své kolegy při složitějších úkolech.
U nás můžeš skutečně ovlivnit, jak věci fungují. Jsme otevření novým nápadům, féroví a rádi uslyšíme tvoje návrhy na rozvoj týmu.
Aktivně se zapojíš do strategických jednání s klíčovými klienty a budeš podporovat své kolegy při složitějších úkolech.
U nás můžeš skutečně ovlivnit, jak věci fungují. Jsme otevření novým nápadům, féroví a rádi uslyšíme tvoje návrhy na rozvoj týmu.