Webová - digitální analytika

Investovat do internetového marketingu bez pokročilého nastavení webové analytiky je téměř bláhové. Digitální prostředí poskytuje uživatelům možnost získat nepřeberné množství dat. Je na každém, zda se rozhodne potenciál dat využít pro monitorování stávajících aktiv i hledání nových příležitostí. Zjistěte, co vaše zákazníky zajímá, jak se chovají, jaké řeší problémy a proč u vás nakupují či nenakupují. 



Proč měřit

  • Získáte globální vzhled nad svým businessem
  • Budete se umět rychle rozhodovat
  • Zjistíte, kde můžete ušetřit
  • Najdete příležitosti, jak vydělat více
  • Naučíte se strategicky přerozdělovat investice
  • Pochopíte potřeby svých zákazníků
Miloš Zavadil, marketingový specialista

“Vědět jaké marketingové kanály nám přivádí relevantní návštěvníky a následně zisk je základní předpoklad pro správné rozhodování a vedení úspěšných projektů.”

 

Jak děláme webovou analytiku

  • Prokonzultujeme s vámi váš business model
  • Zmapujeme všechny vaše online i offline aktivity
  • Propojíme webová data s daty z interních CRM systémů
  • Vybereme vhodné analytické nástroje
  • Naučíme vás s nástroji pracovat
  • Používáme Google Tag Manager

Jak webovou analytiku neděláme

  • Neposuzujeme marketingové kanály odděleně
  • Nezabýváme se pouze last click atribučním modelem
  • Nesoustředíme se jen na online aktivity
  • Nespoléháme se jen na základní značkování kampaní
  • Neodprošťujeme se od porovnání se skutečnými daty
  • Nenasazujeme měřící scripty přímo do webové šablony
 

Co je možné sledovat a vyhodnocovat?

  • Analýza výkonu produktů/kategorií
  • Analýza chování uživatele na stránce
  • Analýza webových formulářů
  • Analýza interního vyhledávání
  • Analýza značkování kampaní
  • Analýza vhodných cross sell a up sell
  • Analýza grafických prvků na stránce
  • Analýza zdrojů provozu
  • Analýza uživatelských person
  • Analýza návratnosti investic
  • Analýza chování uživatele na stránce
  • Analýza obsahových stránek
  • Analýza nákupního procesu
  • RFM segmentace zákazníků
 

Pro koho pracujeme

Proč spolupracovat s námi?

Spojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávajíSpojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávají
Stále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkůmStále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkům
Máme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislíMáme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislí
Účastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničíÚčastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničí
Naším obchodníkem jsou referenceNaším obchodníkem jsou reference
Do projektů neustále implementujeme nové technologieDo projektů neustále implementujeme nové technologie
Jsme lidští – vzájemné nápady konzultujemeJsme lidští – vzájemné nápady konzultujeme
Máme více jak 10 roků zkušenostíMáme více jak 10 roků zkušeností

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.