Import nákladů a prémiový reporting

Chcete mít výdaje a tržby za marketingové kanály (AdWords, Sklik, Zbozi.cz, Heureka.cz atd.) pod kontrolou?

Google Analytics v základním nastavení nesleduje vaše útraty na Skliku, Heurece a dalších službách, které nespadají pod Google. Umíme tato data importovat do Google Analytics a následně rychle reportovat vývoj nákladů a PNO za jednotlivé kanály. Otevírá se vám tak cesta k reportům, které poskytují ucelená data pro fundované rozhodování ohledně investic do jednotlivých reklamních systémů.

Obrázek 1: Report za všechny reklamní kanály dohromady


Obrázek 2: část reportu jednotlivých reklamních kanálů



Chcete mít všechny reklamní kanály pod kontrolou?

Jak aktuálně zjistíte náklady za posledních 30 dní v AdWords, Skliku, na Heuréce, Zboží a dalších platformách? Postupným přihlašováním, dohledáváním statistik a opisováním dat. Pokud následně ještě chcete počítat PNO nebo další metriky, celý proces bude zdlouhavý. V případě, že provozujete více jazykových mutací nebo samostatných projektů, se z tvorby takových statistik může stát malá noční můra.

 

Co je to PNO?

PNO je zkratka pro podíl nákladů na obratu. Uvádí se v procentech. Pokud za reklamu utratíte 10 korun a tržby z této reklamy dosáhnou hodnoty 100 korun, výsledné PNO bude 10 %. Od výše marže, se kterou klient operuje, se odvíjí maximální přípustná hodnota PNO, kterou je třeba průběžně kontrolovat. S metrikou PNO se mimochodem pojí metrika ROAS (Return On Advertising Spending), která se počítá obráceně - podíl obratu na nákladech na reklamu x 100. PNO 10 % = ROAS 1000 %.

 

Řešením je naše nová služba automatického napojení reklamních systémů do Google Analytics a automatická tvorba reportů se všemi podstatnými údaji na jednom místě. Jediným kliknutím budete mít k dispozici kompletní přehled o výkonu reklamních platforem (výdajích a tržbách).

Jak to funguje?

Každý den načítáme do Google Analytics čerstvá data (útraty za reklamu, zobrazení reklam, prokliky) z těchto systémů:

  • Sklik.cz

  • Heureka.cz

  • Zbozi.cz

  • Biano.cz

  • Favi.cz

  • Heureka.sk

  • Biano.sk

  • Favi.sk

Na přání napojujeme i další reklamní systémy. Data z těchto zdrojů kombinujeme s daty běžně dostupnými v Google Analytics (tržby, počty transakcí) a vytváříme sofistikované reporty podle potřeb našich klientů. V testovacím režimu jsme již import nákladů do Google Analytics nasadili u vybraných klientů.

Pro koho je služba určena?

Služby import nákladů do Google Analytics a automatizovaný reporting na míru  nabízíme jak koncovým klientům (především provozovatelům e-shopů), tak i reklamním agenturám. Pro bližší informace a nabídku na míru nás kontaktujte na info@shean.cz.



Zpět na výpis článků

Proč spolupracovat s námi?

Spojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávajíSpojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávají
Stále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkůmStále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkům
Máme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislíMáme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislí
Účastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničíÚčastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničí
Naším obchodníkem jsou referenceNaším obchodníkem jsou reference
Do projektů neustále implementujeme nové technologieDo projektů neustále implementujeme nové technologie
Jsme lidští – vzájemné nápady konzultujemeJsme lidští – vzájemné nápady konzultujeme
Máme více jak 10 roků zkušenostíMáme více jak 10 roků zkušeností

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.