Ať chceme nebo ne, videa vládnou světem a statisticky jsou rozhodně nejúspěšnějším médiem přenosu informací.
Proč mají takový úspěch? Odpověď je jednoduchá. Většinu rychleji zaujme video s myšlenkou, dějem, produktem, které stačí jen tak sledovat. A pokud je ještě opravdu originálně a NE-nudně zpracované, tak tvůrci mají ESO v rukávu.
Proto si nejčastěji lidé pamatují vtipné, parodizující, až šokující videa než klasické a fádní video nějakého produktu. Základem je tedy vždy hlavně dobrý nápad a následně i realizace. Dejte do videí i kus sebe. Vdechněte do nich něco osobitého a snažte se vcítit i do té druhé strany, pro kterou video tvoříte. Určitě si vzpomenete na reklamy typu: ,,Bobika”, ,,Dáte si fofolu?” či ,,Já, nemusím, já ho už vidím…” :-) Některé reklamy prostě už nezapomenete.
Co je tedy Vyond a k čemu všemu byste jej mohli využít?
Vyond je internetová aplikace v angličtině, ve které si můžete vytvořit různé typy animovaných videí. Umožňuje snadno vytvářet videa pomocí široké škály šablon, zvuků, stylů i typu prostředí. Během relativně krátké doby si tak sami můžete vytvořit poutavé video na téma, které si sami buď zvolíte nebo sami vytvoříte.
Vybírat můžete ze 3 šablon stylů:
- Contemporary - Moderní/Současný
- Business Friendly - Vhodné/ Hodící se pro byznys-podnikání
- Whiteboard Animation - Animace ve verzi ,,bílé tabule"
Jaká marketingová videa vytváříme?
- Náborová kampaň
Když hledáme nové kolegy do našeho týmu, dost často saháme k této formě prezentace naší firmy. Díky mini příběhu s animovanými kolegy si uchazeči lépe umí představit naši firemní kulturu, styl i formu komunikace. Navíc má video i přidanou hodnotu. Do videa vkládáme i kus nás a toho, že k sobě hledáme stejně naladěné parťáky. Nové kolegyně, včetně mě :-), přiznaly, že je oslovily právě tyto typy inzerátů. Zkuste to taky.
Podívejte se na celé Video.
- Návody
Vyond lze jednoduše využívat také k tvorbě různých návodů a instruktážních videí. A věřte, že i v tomto případě, video vydá za 1000 slov v textu. Video si můžete pustit, kolikrát budete chtít a hlavně lze docílit podoby prostředí 1:1. Neuniknou vám souvislosti, které byste nemuseli zachytit z psaného textu.
- Upoutávky na užitečné články na Blogu
Jako velmi efektivní se jeví i použití Vyond k propagaci užitečných článků, které jsme publikovali na našem Blogu. Budoucího čtenáře rovnou osloví krátká osnova, čeho se článek vůbec týká a pokud je dostatečně zajímavá, proklikává se k samotnému článku. Další bonus pro vás je, že sociální sítě videa hojně organicky šíří. I zde mají videa své místo!
- Prezentace firem - Klasické
U tohoto bodu jistě nemáte žádných pochyb a pravděpodobně by vás tento typ využití napadl jako první. A je to tak. Stále platí, že bravurně zvládnutým videem oslovíte svou cílovou skupiny nejlépe, jak můžete. Někdy zákazníkovi stačí i jen krátká sekvence vaší značky nebo produktu a máte vyhráno!
- Prezentace firem - Vtipné s příběhem
Budoucí zákazníci, klienti a fanoušci jsou primárně lidé a lidé se obecně rádi baví a jsou rádi baveni. Tak proč jim občas nenaservírovat vtipnou dávku humoru, který se týká vaší značky, produktu nebo služby?;-) Zde máte možnost vytvořit něco opravdu bombastického a nevšedního. Díky různým pohybům, gestům i hudbě docílíte opravdového děje s příběhem.
Máte už teď pocit, že je to nad vaše síly? Neházejte flintu do žita a neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám s tvorbou videa pomůžeme.
- Nové trendy
Velmi trendy je mít co nejvíce fanoušků, tak proč jim při určitém počtu stylově nepoděkovat?;-) Je to originální, oslovující a velmi pozitivní! Ukažte tímto způsobem, jak si jich vážíte. Počet fanoušků nemusí být jen pouhé číslo. Můžete zmínit i recenze a jejich příběhy…


Pozitiva, výhody a plusy
Říkáte si: ,,Proč se pouštět do videí? Neumíme to, bere to čas a vůbec máme jiné starosti…?” Opak je ale pravdou. Ač to teď nevidíte a neumíte si to představit, věřte, že právě tvorba videí vám přinese více ovoce, tedy zákazníků, klientů, čtenářů a fanoušků...A o to jde všem, není to tak? Než se s Vyondem naučíte pracovat, bude to chvíli bolet, ale potom už se k němu budete rádi vracet.
Protože:
má plno vytvořených šablon
má plno stylů a možností
můžete videa oživit hudbou, zvuky, či je namluvit
videa oslovují více lidí
dobrý a vtipný nápad si budou dlouho pamatovat a hlavně sdílet mezi sebou
zaujmete i to publikum, které nerado čte dlouhé texty
vzbudíte v lidech zvědavost a ta odjakživa vládne světem
pobavíte své fanoušky, kteří se budou rádi vracet a o to vám jde také
získáte nové zákazníky
budete jiní, dáte najevo, že vám za tu energii a čas vaše publikum stojí
i vy sami budete mít radost :-)
A jaká je cenová dostupnost u Vyond?
U všech nabízených variant si můžete zvolit, zda chcete platit paušál měsíčně či ročně. Roční paušál je výhodnější, u některé varianty činí rozdíl v ceně až 49 %!
Vybírat můžete z variant pro:
→ Osobní použití
→ Podnikání
→ Podnik-Společnost
Osobní použití / Personal
Zvolit si můžete mezi Essential = Základní verzí (299$ = 6.877Kč/rok) nebo Premium (649$ = 14.927Kč/rok). Stojí za to zmínit, že ve verzi Premium lze exportovat videa i do 1080p rozlišení, do animovaného Gifu a na videu se vám nebude objevovat vodoznak Vyond.
Podnikání / Business
Zvolit si můžete mezi verzí Premium (649$ = 14.927Kč/rok) nebo Professional (999$ = 22.977Kč/rok). Za zmínku stojí napsat, že ve verzi Professional může využívat pod 1 účtem více lidí, možnost importovat další fonty a vytvářet plno dalších každodenních činností a situací.
Podnik / Enterprise
U podnikové licence si volíte mezi Professional (999$ = 22.977Kč/rok) a Enterprise (Podnik). Licence Enterprise - je určena pro více účtů, cena se odvíjí dle počtu a je potřeba si ji vykomunikovat.
Pokud si stále nejste jistí, zda je přes Vyond ta správná cesta, nebo nechcete koupit zajíce v pytli, je tu možnost si tento prográmek vyzkoušet na určitou dobu ZDARMA.
Když ale zjistíte, že se u tvorby příliš trápíte, jsme tu pro vás. Ozvěte se a domluvíme se na spolupráci. Budeme se těšit.
