Zajímavé články

Obrazně řečeno je to pravda. V dnešní „době sdílení“ patří k naprosto běžné praxi, že každá firma a značka, která chce něco znamenat, vlastní minimálně jeden účet na sociální síti. Jak se ve změti statusů a sdílení neztratit, a která sociální síť je vhodná přesně pro vás? Přinášíme přehled těch nejdůležitějších informací, bez kterých se neobejdete. 

Facebook – modrá ikonka, která změnila svět

Původně měla tato síť sloužit pouze studentům Harvardovy univerzity. Tedy alespoň takový byl záměr zakladatele Marka Zuckerberga. Během necelého roku se ale Facebook rozšířil na více univerzit a od roku 2006 si zde může účet zřídit každý, kdo má za sebou třinácté narozeniny. Dnes je Facebook užíván ať už jako síť ke komunikaci s přáteli nebo sledování známých osobností, ale také slouží k firemní prezentaci ohromné spoustě firem a projektů. 

Facebook, pokud se správně uchopí, může být silnou marketingovou zbraní. Během pár minut sdílíte příspěvky, fotky, videa nebo i živě vysíláte. Vaši fanoušci a sledující tak mají neustále přehled o tom, co se u vás děje. Bohužel Facebook příspěvky neukáže všem vašim fanouškům, a tak je dobré své čtenáře přesvědčit k tomu, aby od vás odebírali novinky nebo si dopomoct sponzorovanými příspěvky

Díky Facebooku můžete také získat mnohem více zakázek a prodat více zboží. I když se může zdát, že je Facebook hračka, určitě se vyplatí ponořit se do této problematiky mnohem podrobněji. Pravidla a chod Facebooku se neustále mění, a tak pokud si nevíte rady, obraťte se přímo na naši marketingovou agenturu.  
V našem týmu máme hned několik odborníků na tuto problematiku, a tak vám pomůžeme se samotným účtem i správou reklamy na Facebooku

Facebook se jako jeden z mála hodí snad pro všechny firmy, značky a projekty, protože jeho uchopení je natolik široké, že může být skutečným přínosem k celkové propagaci a budování značky. 

Oblíbená mobilní aplikace Instagram

Aplikace, která slouží ke sdílení fotek. Převážně momentek upravených pomocí různých filtrů a doplněných o popis s užitím hashtagů (slova označené #). Momentálně lze příspěvky (posty) propojovat i s Facebookem, čímž se dá ušetřit čas. A naopak posty z Facebooku můžete placeně šířit i na Instagramu. Opět tak máte šanci dostat se k ještě více lidem. 

Údaje z roku 2016 říkají, že silnější skupinou jsou ženy, kterých je o 64 % více než mužů. Nejzajímavější cílovou skupinou jsou uživatelé ve věku 25-44 let (přes 710 000 uživatelů). Velice zajímavým kanálem pro vás bude Instagram i v případě, pokud cílíte na skupinu do 20 let. 

Instagram lze použít například k rychlému sdílení novinek z prodejny, celkového dění firmy nebo přidávat kvalitní a zajímavé fotky a příspěvky, které se budou lehce šířit i bez placeného podporování. 


sociální sítě

 

Gabriela Bartošovská

Správkyně sociálních sítí a PR specialistkaVíce o mně