Zajímavé články

Poptávka vs. zadání
Datum vytvoření: 12.03.2019
V dnešním článku jsme se rozhodli zaměřit se na otázku, proč je pro každý projekt tak důležité zadání projektu spolu se správně sepsanou poptávkou. Pokusíme se vám co nejlépe vysvětlit hlavní rozdíly mezi poptávkou a zadáním, dále se pak zaměříme na to, co by zmíněné dokumenty měly obsahovat. A protože víme, že je těžké představit si na začátku projektu to, co přesně se v průběhu bude řešit a proč vlastně potřebujeme kvalitní zadání, použijeme příklad s oblíbenou tématikou cesty z Brna do Prahy (pro pražáky klidně z Prahy do Brna).
Udržujte své mailingové databáze aktuální
Datum vytvoření: 18.02.2019
Z našich zkušeností víme, že až 26 % e-mailů v databázích zákazníků je nefunkčních. Důsledkem toho jsou zbytečné útraty za odesílání newsletterů, jejich nízká reputace, kdy končí ve SPAMu a také nízká účinnost. Co s tím?
Legislativní změny v marketingu na rok 2019
Datum vytvoření: 25.01.2019
Každý rok přináší v oblasti marketingu nová zákonná opatření. Rok 2018 byl ve znamení GDPR. Jaké legislativní změny přinese rok 2019? Pokud se pohybujete v marketingové branži, měli byste si pozorně přečíst následující soupis nových legislativních změn a nařízení.
Za zahraničními klienty letecky z Brna?
Datum vytvoření: 11.12.2018
Nová letecká spojení z brněnského letiště jsou dobrou zprávou nejen pro turisty, ale zejména pro business cestující do Německa a severní Itálie.
Jak pracovat efektivně s parametry u eshopu z hlediska SEO
Datum vytvoření: 06.11.2018
Google Optimize jako bezplatný nástroj pro A/B testování
Datum vytvoření: 23.08.2018
“Budou uživatelé na konverzního tlačítko více klikat, když nasadím tento nebo onen text?” “Zaujme více pozornosti, když jej nasadím sem nebo támhle?” Zní vám tyto otázky povědomě? Řešíte podobné dilema často? Tak pojďte s námi blíže prozkoumat testovací nástroj Google Optimize. Možná, že po přečtení článku objevíte schopného pomocníka, s kterým si dokážete na podobné otázky snadno, levně a rychle odpovědět. Nebo alespoň prozkoumáte další alternativu pro testování webu, protože článek vám nejen představí nástroj, ale provede vás i jeho instalací, nastavením a funkcionalitou.
Jak vzniká video na Youtube aneb bez práce nejsou koláče
Datum vytvoření: 27.09.2018
Všichni máme své oblíbené Youtubery, jejichž videa hltáme hojně a rádi. Průměrné video trvá cca 8–15 minut. Napadlo vás ale někdy, kolik práce stojí za tak krátkým videem? Pojďte se mnou dnes nakouknout do zákulisí tvorby - spolu si totiž zkusíme na jeden den tu práci Youtubera, o které většina teenagerů sní ve dne, i v noci.

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.