1. Jaké služby poskytujete?

Rádi vám poradíme v oblasti IT technologií –⁠ vytvoříme web i e-shop přesně podle vašich představ a zařídíme propojení se systémy 3. stran, jako jsou ABRA, Flexi, Money nebo Pohoda. Navíc vám dodáme grafické služby a pomůžeme s marketingem. Také se na nás můžete spolehnout se správou výkonných PPC kampaní, foto a video produkcí, tvorbou značky i copywritingem. Více se o našich službách dočtete na stránce https://www.shean.cz/vyvoj/ a https://www.shean.cz/marketing/.

2. Kde najdu návod, jak se systémem Omnix pracovat?

Připravili jsme si pro vás seznam videí, kde představujeme nejdůležitější funkce systému Omnix a jak s nimi pracovat. Podívejte se na náš soubor tutoriálů na YouTube.

3. Jak bude můj web nebo e-shop vypadat?

Prohlédněte si náhled předpřipravených šablon, které je možné individuálně upravit, aby odpovídaly vašim představám.

4. Co jsou moduly a kde je najdu?

Moduly předsatvují další služby a doplňky z oblasti IT a marketingu, které posunou váš projekt o kus dál a z průměrného e-shopu udělají takový, který vyčnívá. Prohlédněte si nabídku těchto služeb.

5. Mohu někde vidět váš redakční systém Omnix?

Ano, rádi vám na žádost zašleme demo verzi k vyzkoušení.

6. Chci provozovat svůj e-shop i mimo ČR. Je to možné?

Ano. Systém Omnix je skvěle připraven pro provoz zahraničních mutací i s ohledem na optimalizaci pro vyhledávače. Na vaše přání zajistíme požadovanou jazykovou mutaci. Nás tým ExportPilots navíc pomůže s výběrem vhodného zahraničního trhu a zajistí jazykovou lokalizaci.

7. Může e-shop běžet na vlastní doméně?

Ano, může. Nenabízíme však provoz webu na vašem vlastním serverovém řešení.

8. Chci přejít od jiného poskytovatele. Pomůžete mi?

Ano, pomůžeme vám s převodem e-shopu, produktů i zákazníků na náš redakční systém Omnix. Případně navrhneme celkovou databázovou a komunikační strukturu mezi více systémy. Kontaktujte nás na adrese marek.pilat@shean.cz a domluvíme se.

9. Na koho se obrátit v případě nefunkčnosti/výpadků služeb?

V případě neočekávaných komplikací či výpadku služeb postupujte podle našeho servisního řádu a kontaktujte naši zákaznickou podporu e-mailem na adresu servis@shean.cz.

10. Který poskytovaný balíček je pro mě nejvhodnější?

Společně s vámi rádi vybereme tu nejvhodnější variantu produktu, aby byla šitá na míru vámi požadovaným službám. Je možné využívat i jednotlivé funkcionality z vyšších tarifů, pokud pro vás není vyšší tarif výhodný.

11. Jsou nějaké pravidelné platby za poskytované služby?

Ano, jsou. Pravidelné poplatky účtujeme měsíčně za provoz redakčního systému Omnix a také za hosting podle zvoleného typu služby. Dále mohou být účtovány poplatky dle aktuální hodinové sazby za individuální úpravy, případně dohodnuté marketingové práce.

12. Jak je to s platbami?

Faktury za poskytnuté služby vystavujeme k 15. dni následujícího měsíce a zasíláme je elektronicky e-mailem. Vychází-li 15. den v měsíci na nepracovní, fakturu zašleme nejbližší pracovní den.