Blog

Není psaní jako psaní. Zvládli byste dělat copywritera?
Datum vytvoření: 01.10.2019
Maturitní slohovku ve škole psal skoro každý. A pro většinu byla pravděpodobně noční můrou, která definitivně pohřbila naděje na to, že by ve vás mohl být aspoň kousek češtinářského talentu, který vám někdy ještě dovolí napsat dobrý text na web nebo motivační dopis do nové práce tak, aby ho personalista hned nesmetl ze stolu.
Neklamete zákazníky s délkou dodání zboží?
Datum vytvoření: 26.09.2019
Známe to všichni. Když vybíráme zboží na internetu, je to většinou dárek, který sháníme na poslední chvíli, věc, která se nám rozbila, a co nejdřív potřebujeme novou, nebo zimní bunda, protože teploty se už nápadně ztrácí hluboko pod nulou. Jednoznačně tedy z pozice zákazníka preferujeme výrobky, u kterých vidíme okamžitou dostupnost.
Nahlédněte pod pokličku PPC reklamy
Datum vytvoření: 20.08.2019
Když se řekne PPC reklama, mnohým se nic nevybaví, ale to nevadí. Dnes se vám pokusím toto téma přiblížit. Tak se pohodlně usaďte, nejlépe s kávou, nebo čajem a jdeme na to.
Google Data Studio – Dejte číslům slušivý kabátek
Datum vytvoření: 12.08.2019
V marketingu (a nejen tam) platí obecně jedna věc. K úspěšnému vyhodnocení strategií, taktik, kanálů, nebo kampaní potřebujeme mít data. A potřebujeme jich mít dost. Naštěstí máme šikovné nástroje, jako je Google Analytics, Google Ads, Sklik, Business manager od Facebooku aj., které nám umí naservírovat pořádnou porci dat. Jenže jak následně z tohoto množství dat vybrat ta pravá a analyzovat je?
Jistě každý slyšel, že Facebook i Instagram chystají plno změn… Jaké to budou?
Datum vytvoření: 08.08.2019
Nic není stálé a o sociálních sítích to platí dvojnásob. Taky jste si všimli, že se vám Facebook mění doslova pod rukama?
5 rad při psaní tiskové zprávy
Datum vytvoření: 23.07.2019
Rádi byste, aby se o vás psalo i v médiích? A ideálně zadarmo? Klíčem k úspěchem může být dobře napsaná tisková zpráva. Sepsali jsme 5 rad, díky nimž se šance, že neskončíte v e-mailovém koši novinářů, výrazně zvýší.
Content GAP analýza aneb Mějte konkurenci pod kontrolou
Datum vytvoření: 09.07.2019
Na internetu lze nalézt nepřeberné množství méně či více komplexních taktik či technik pro práci s webovým obsahem a jeho rozvoj. Jejich postupy mohou být různorodé, avšak cíl je vždy totožný – vylepšit obsahové pokrytí webu a rozšířit množinu klíčových frází, na které dokáže web a jeho jednotlivé stránky konkurovat ve výsledcích vyhledávání.

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.