Blog

Google Developer Scholarship
Datum vytvoření: 20. 04. 2018
Google se spojil s Udacity a vznikly z toho nejrůznější kurzy. Třeba ten, který vybrané zájemce provedl základy HTML, CSS a JavaScriptu.
Nejčastější gramatické (a copywriterské) chyby
Datum vytvoření: 28. 03. 2018
Ať už píšete obsah pro web nebo chcete jen psát dobře vypadající obchodní e-maily, musíte se vyvarovat gramatických chyb. Podívejte se na ty nejčastější a oprašte si znalosti češtiny ze školy.
Jak najít nové zaměstnance levně a rychle? Pomocí našich cílených reklam na internetu
Datum vytvoření: 15. 03. 2018
Zaměstnance našim klientům hledáme rychle a cenově velice nenáročně. A to i nyní, kdy je o zaměstnance nouze. Využíváme ty nejpokročilejší moderní postupy pro cílení reklam tak, abychom v maximální možné míře oslovovali jen ty uživatele, kteří jsou nejblíže ideálnímu profilu vašich vysněných kandidátů pro obsazované pracovní pozice.
Copywriting vs. žurnalistika: šéfové a nadpisy
Datum vytvoření: 23. 02. 2018
Jak moc se vlastně liší copywriting a žurnalistika? Je jedno opravdu jen podřadné popisování produktů a druhé hledání pravdy a odhalování korupce? Rozhodně záleží na druhu média, některé podobnosti a odlišnosti ale najdete všude. My vám jich pár také přinášíme v tomto článku.
UX případovka aneb proč to dělat jednoduše, když to jde složitě
Datum vytvoření: 27. 02. 2018
Připravili jsme si pro vás případovou studii, která sleduje redesign podstránky. Zajímá vás, na co si dát pozor při návrhu konverzní trasy a jak pomocí obsahu a jeho strukturování vylepšit celkový výkon stránek?
Desatero úspěšné spolupráce s blogery
Datum vytvoření: 19. 02. 2018
Blogování udává trendy. Blogeři a Youtubeři mají více sledujících, jak kdejaká herečka a zpěvák, a dokonce nechybí ani soutěže popularity. Ruku v ruce s tím jde vliv na jejich čtenáře. Ti si rádi nechají doporučit výrobky, služby i podniky a díky tomu se stává blogerská scéna zajímavou pro firmy a podnikatele. Jak ale na to, aby byla spolupráce úspěšná, zajímavá a bavila všechny strany?
Kde se vzal newsletter?
Datum vytvoření: 05. 02. 2018
Všichni ho známe ze svých emailových schránek. Termín ale pochází z doby dávno před vynálezem internetu.

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.