
Jak zvýšit organický dosah na Facebooku?
Někdo si klade malé cíle. Touží po tom, aby mu organický dosah neklesal. Vy si je můžete dát mnohem vyšší! Aby organika rostla....
Přečíst
Anchor texty nejsou jen ozdoba pro čtenáře. Využíváte jejich potenciál naplno?
Znáte nás všichni. Křičíme na čtenáře z každého textu na webu. Když vás pošleme na dobrou a užitečnou stránku, spokojeně se...
Přečíst
PPC slovník pojmů
PPC reklama. Jeden z nejznámějších pojmů online marketingu. Zajímáte se o PPC reklamní systémy a chcete se vyznat v této...
Přečíst
Není psaní jako psaní. Zvládli byste dělat copywritera?
Maturitní slohovku ve škole psal skoro každý. A pro většinu byla pravděpodobně noční můrou, která definitivně pohřbila naděje...
Přečíst
Neklamete zákazníky s délkou dodání zboží?
Známe to všichni. Když vybíráme zboží na internetu, je to většinou dárek, který sháníme na poslední chvíli, věc, která se nám...
Přečíst
Nahlédněte pod pokličku PPC reklamy
Když se řekne PPC reklama, mnohým se nic nevybaví, ale to nevadí. Dnes se vám pokusím toto téma přiblížit. Tak se pohodlně...
Přečíst
Google Data Studio – Dejte číslům slušivý kabátek
V marketingu (a nejen tam) platí obecně jedna věc. K úspěšnému vyhodnocení strategií, taktik, kanálů, nebo kampaní potřebujeme...
Přečíst
Jistě každý slyšel, že Facebook i Instagram chystají plno změn… Jaké to budou?
Nic není stálé a o sociálních sítích to platí dvojnásob. Taky jste si všimli, že se vám Facebook mění doslova pod rukama?
Přečíst
5 rad při psaní tiskové zprávy
Rádi byste, aby se o vás psalo i v médiích? A ideálně zadarmo? Klíčem k úspěchem může být dobře napsaná tisková zpráva. Sepsali...
Přečíst
Content GAP analýza aneb Mějte konkurenci pod kontrolou
Na internetu lze nalézt nepřeberné množství méně či více komplexních taktik či technik pro práci s webovým obsahem a jeho...
Přečíst
Co je Vyond? V čem vám může pomoci a k čemu jej využijete?
Ať chceme nebo ne, videa vládnou světem a statisticky jsou rozhodně nejúspěšnějším médiem přenosu informací. Vyond je...
Přečíst
Máte namířeno vstříc zahraničním trhům? Letíme v tom s vámi!
Zvažujete, zda překročit rodnou hroudu a pokusit se uspět za hranicemi? Věříte své službě nebo produktu a chcete k expanzi...
Přečíst