co bude tvojíhlavní náplní práce?
Hledáme někoho, kdo nevnímá design jen jako hezké obrázky, ale jako funkční systémy, které pomáhají klientům v komunikaci, řešení problémů a dosažení jejich cílů.
Práce designera je u nás opravdu pestrá. Není to jen o vytváření postů na sociální sítě, ale očekáváme zapojení do několika disciplín:
Brand Design
Klientům budeš navrhovat unikátní vizuály, které je odliší od konkurence. Od definice a stylescapu, po funkční pravidla a manuály. Taky budeš tvořit design manuály a kity pro sociální sítě a klíčové vizuály pro online kampaně. V ideálním případě si odřídíš workshop s klientem, kde navnímáš jeho značku a pomůžeš definovat její pilíře, případně navrhneš nový směr vizuální komunikace.
Print Design
K brandingu neodmyslitelně patří tiskoviny. Vizualizace a příprava tiskových podkladů. Od propisky až po billboard. K tomu patří výběr materiálů a komunikace s tiskárnou. Print u nás řešíme jen na úrovni brandingu, rozsáhlé DTP (sazbu časopisů, katalogů) u nás nečekej.
UI & UX Design
Pokud se orientuješ i v UI a UX designu tak je to jedině plus, ale není to rozhodně podmínkou. Pomoc by využili naši dva designéři, kteří se na tuto oblast specializují a našim klientům pomáhají tvořit a rozvíjet webové prezentace, e-shopy a aplikace tak, aby byly maximálně uživatelsky přívětivé a odpovídaly strategii značky. K tomu se hodí umět správně definovat uživatele a user flows.
Pak také kreslení wireframů, tvorba prototypu, funkčních design systémů. Analýza a testování navrženého řešení jsou samozřejmostí. A pokud k tomu znáš alespoň základy kódování webů, naši front-enďáci tě budou milovat.
Rutina
Od strategií a manuálů si občas odpočineš při tvorbě jednodušších PPC bannerů, nebo postů na sociální sítě.