Problémy s fungováním emailů

Do emailové schránky nepřichází emaily

  1. Zkontrolujte Vaše připojení k internetu.
  2. Zkontrolujte Vaše přihlašovací údaje a nastavení (login, heslo, server příchozí pošty).
  3. Zkontrolujte zda není plná vaše emailová schránka.
  4. Pokud nechodí jen určité emaily zkontrolujte zda nejsou ve SPAMU.
  5. Pokud nechodí jen určité emaily zkuste zjistit zda se nevrací odesilateli s chybovým hlášením.
  6. V případě, že nedorazí email od určitého odesilatele, požádejte jej aby ověřil zda není jejich SMTP server na tzv. Black listu.

Odeslané emaily nejsou doručeny

  1. Zkontrolujte zda používáte náš SMTP server.
  2. Prověřte zda Váš poskytovatel internetu neblokuje SMTP servery ostatních poskytovatelů.
  3. Zkontrolujte zda máte v nastavení SMTP serveru zaškrtnuto server požaduje ověření. Zkontrolujte také zda je správně zadán login a heslo.
  4. Prověřte zda není Váš SMTP server na tzv. Black listu.
  5. Prověřte zda máte u domény nastaven tzv. SPF záznam a pokud ano, zda používáte SMTP server, který je povolen.

Odeslané emaily se vrací

  1. Zkontrolujte zda jste zadali emailovou adresu příjemce správně.
  2. Zkontrolujte zda nemá příjemce plnou schránku (viz. chybové hlášení v emailu).
  3. Zkontrolujte zda nebyl Váš email odmítnut z důvodu identifikace jako SPAM (viz. chybové hlášení v emailu).
  4. Prověřte zda není Váš SMTP server na tzv. Black listu.
  5. Prověřte zda máte u domény nastaven tzv. SPF záznam a pokud ano, zda používáte SMTP server, který je povolen.

Nelze odeslat email z poštovního klienta

  1. Zkontrolujte zda jste připojení k internetu.
  2. Zkontrolujte zda máte v nastavení SMTP serveru zaškrtnuto server požaduje ověření. Zkontrolujte také zda je správně zadán login a heslo (pouze v případě že to požaduje SMTP server, jinak ponechat nezaškrtnuté).
  3. Prověřte zda Váš poskytovatel internetu neblokuje SMTP servery ostatních poskytovatelů.
  4. Prověřte zda není Váš SMTP server na tzv. Black listu.
  5. Prověřte zda máte u domény nastaven tzv. SPF záznam a pokud ano, zda používáte SMTP server, který je povolen.

Nelze přijmout email v poštovním klientovi

  1. Zkontrolujte zda jste připojení k internetu.
  2. Zkontrolujte zda máte správně vyplněn název serveru příchozí pošty.
  3. Zkontrolujte zda máte správně zadaný login a heslo.
  4. Prověřte zda je dostupný protokol používaný pro stahování pošty (např. IMAP apod.)

Chci navázat spolupráci

Napište nám a my se vám ozveme.
Tyto stránky jsou chráněny reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.