Problémy s fungováním emailů
Do emailové schránky nepřichází emaily
- Zkontrolujte Vaše připojení k internetu.
- Zkontrolujte Vaše přihlašovací údaje a nastavení (login, heslo, server příchozí pošty).
- Zkontrolujte zda není plná vaše emailová schránka.
- Pokud nechodí jen určité emaily zkontrolujte zda nejsou ve SPAMU.
- Pokud nechodí jen určité emaily zkuste zjistit zda se nevrací odesilateli s chybovým hlášením.
- V případě, že nedorazí email od určitého odesilatele, požádejte jej aby ověřil zda není jejich SMTP server na tzv. Black listu.
Odeslané emaily nejsou doručeny
- Zkontrolujte zda používáte náš SMTP server.
- Prověřte zda Váš poskytovatel internetu neblokuje SMTP servery ostatních poskytovatelů.
- Zkontrolujte zda máte v nastavení SMTP serveru zaškrtnuto server požaduje ověření. Zkontrolujte také zda je správně zadán login a heslo.
- Prověřte zda není Váš SMTP server na tzv. Black listu.
- Prověřte zda máte u domény nastaven tzv. SPF záznam a pokud ano, zda používáte SMTP server, který je povolen.
Odeslané emaily se vrací
- Zkontrolujte zda jste zadali emailovou adresu příjemce správně.
- Zkontrolujte zda nemá příjemce plnou schránku (viz. chybové hlášení v emailu).
- Zkontrolujte zda nebyl Váš email odmítnut z důvodu identifikace jako SPAM (viz. chybové hlášení v emailu).
- Prověřte zda není Váš SMTP server na tzv. Black listu.
- Prověřte zda máte u domény nastaven tzv. SPF záznam a pokud ano, zda používáte SMTP server, který je povolen.
Nelze odeslat email z poštovního klienta
- Zkontrolujte zda jste připojení k internetu.
- Zkontrolujte zda máte v nastavení SMTP serveru zaškrtnuto server požaduje ověření. Zkontrolujte také zda je správně zadán login a heslo (pouze v případě že to požaduje SMTP server, jinak ponechat nezaškrtnuté).
- Prověřte zda Váš poskytovatel internetu neblokuje SMTP servery ostatních poskytovatelů.
- Prověřte zda není Váš SMTP server na tzv. Black listu.
- Prověřte zda máte u domény nastaven tzv. SPF záznam a pokud ano, zda používáte SMTP server, který je povolen.
Nelze přijmout email v poštovním klientovi
- Zkontrolujte zda jste připojení k internetu.
- Zkontrolujte zda máte správně vyplněn název serveru příchozí pošty.
- Zkontrolujte zda máte správně zadaný login a heslo.
- Prověřte zda je dostupný protokol používaný pro stahování pošty (např. IMAP apod.)
Chci navázat spolupráci
Napište nám a my se vám ozveme.Tyto stránky jsou chráněny reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.