Blogerfest 2018 aneb prvním ročníkem to doufám neskončí

Datum vytvoření: 12. 06. 2018
Čas od času se stane, že mě někdo pozve na nějakou událost, akci, přednášku. Ale toto bylo poprvé, co jsem dostala nabídku přímo přednášet. Šlo o první ročník Blogerfestu - festivalu pro všechny blogery, psavce a třeba i fotografy, kteří si chtějí psát blog. Jak to celé dopadlo? A skončí to prvním ročníkem? 

Osobnější pohled na věc jsem sepsala k sobě na blog Recepty dětem. Každopádně i tady bych ráda napsala to podstatné. Pokud se k vám o akci nedostal ani řádek, tak si to rozhodně zaslouží napravit:
  • První akce svého druhu v České republice.
  • "Rodiči" se stala agentura GetFound.
  • Vše proběhlo v sobotu 9. 6. 2018 v Praze v originálním prostředí divadla Venuše na Švehlovce. 
  • Oficiální stránky akce Blogerfest
  • 7 hlavních přednášek + několik menších.
  • Workshopy, lahodné občerstvení a hlavně networking. 
  • Nástěnka s možností přirad svoje kontakty a prezentaci → propojení blogerů a firem.
blogeři - blogerfest

Proč Blogerfest? 

Protože žít jen online se nedá a nevyplácí! Komunita blogerů je silná a uvědomujeme si to nejenom my, ale také agentury a firmy. I tak ale (, i když se to může zdát jako klišé) mezi naprostou většinou blogerů nepanuje žádná nevraživost, právě naopak. Celý den jsem pozorovala, jak se všichni seznamují, baví, učí, pomáhají si... a přesně o tom měla akce být. Zjistit, jak posunout dál svůj blog a tvoření, najít další smysl, přátele a třeba i pracovní spolupráce. V tomto akce předčila i moje očekávání! Protože co si budeme povídat, když se chystáte na akci, která je prvním ročníkem, tak vůbec netušíte, co od toho očekávat. Možná i proto někteří s účastí váhali, ale já věřím v to, že tento vydařený první ročník všem ukázal, že pochyby nebyly na místě, a kdo nedorazil, tak může litovat a doufat, že ten druhý bude co nejdříve

Řečníci, co mají co říct? Základ úspěchu!

Pokud máte akci, která je postavená na přednáškách, tak se neobejdete bez řečníků. A když chcete, aby byla akce úspěšná, tak ideálně potřebujete někoho, kdo má co říct. Možná to bude znít krapet i namyšleně, když jsem byla jedním z nich, ale troufám si tvrdit, že tady se výběr řečníků povedl na 1*! S ohledem na to, že já sama se blogování věnuji 7 let, pracuji v marketingu a dost tuto sféru sleduji, by se dalo říct, že mi ostatní přednášky nic nedají. Ale i tak jsem si odnesla více než dost postřehů. O ty hlavní se s vámi podělím:
  • Blogujte proto, že vás to baví a naplňuje a ne jen proto, že vás to může i živit!
  • Najděte si svůj styl a nekopírujte ostatní.
  • Dejte svým čtenářům nějakou přidanou hodnotu (platí i u firemních blogů!).
  • Dělejte to srdcem a vsaďte na upřímnost.
  • 88 % čtenářů uvěří a dají spíše na doporučení oblíbeného blogera, než na jiný druh reklamy.
  • Firmy postupně začínají přidávat blogery přímo do marketingových strategií a věnují jim nemalý rozpočet.
  • Blogováním se dá skutečně živit - ale potřebujete kvalitní obsah, který generuje kvalitní spolupráce.
  • Smysl mají ty spolupráce, které jsou přínosné pro obě strany.
  • Je důležité se setkávat.
Blogerfest 2018

Jak budovat svou osobní značku a komunitu? 

Přesně o tom byla moje přednáška a jak jsem slíbila, tak ji dávám veřejně k dispozici. 

přednáška blogerfest

blogerfest-prednáška

bartošovská-přednáška

blogerfest

blogerfest-gabriela

blog-gabriela

přednáška blogerfest 2018

blogerfest Praha

blogerfest-přednáška

blogeři

blogerfest-gabriela

bloger

Blogerfest

blogerfest

 
Gabriela Bartošovská
Autor: Gabriela Bartošovská
Každá máma je textař a kreativec. Ráda vyprávím příběh. Ten svůj i ten váš. Textem i na fotkách.Psaní se věnuji již šestým rokem. Poslední tři roky patřím mezi TOP 10 nejúspěšnějších FOOD blogerů v ČR. Spolupracovala jsem s takovými firmami, jako je Electrolux, Tchibo, Rohlík a Brána k dětem. Na projekty se nedívám jen z pozice copywritera, ale také z pozice kreativce, který se podílí na plánování akcí, propagací, budování brandu a vyprávění příběhu.

Vložte komentář



Zpět na výpis článků

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.