Od 8. února letošního roku jste již mohli na kartě Diagnostika vidět upozornění na produkty, které tento požadavek nesplňují, přestože mají výrobcem EAN přiřazen.
Od 16. května 2016 se tento požadavek již začne uplatňovat. Produkty, které mají výrobcem EAN přiřazen, ale ve feedu nebude zasílán, tak nebudou zobrazovány v rámci Google Merchant a PLA Adwords kampaní.
Může pomoci ve zvýšení tržeb
Doporučujeme se tedy podívat na kartu Diagnostika a v případě, že u produktů máte toto upozornění, vyžádat si od výrobců informace o EAN kódech produktů, které posléze doplníte k produktům do redakčního systému Omnix. Pokud budete potřebovat s tímto problémem pomoci, kontaktujte nás. Máme specialistu na tuto oblast marketingu.
Podle informací z Googlu EAN kódy mohou pomoci zvýšit výkon reklamy. „Bude možné vaši reklamu zobrazit na více místech na Googlu, YouTube a na stránkách našich partnerů. Obchodníci, kteří ke svým produktům přidali kódy EAN, zaznamenali nárůst míry konverze až o 20 %.“