Zajímavé články

Neustále se snažíme zlepšovat servis pro naše klienty. Záleží nám na tom, aby naše i vaše práce byla co nejvíce efektivní, a tak přinášíme několik změn, které posunou celý servis zase o kus kupředu a usnadní a urychlí vzájemnou komunikaci.

Nový systém přijímání servisních požadavků 

Momentálně přecházíme na nový systém přijímání servisních požadavků. Místo původního FreshDesku, který bude funkční do konce září, používáme vlastní tiketovací systém. Tato cesta je nejlepší variantou pro řešení vašich požadavků. Navíc budete mít k dispozici i zpětně veškerou komunikaci ohledně řešení. 

Vaše požadavky zasílejte emailem na servis@shean.cz.

Takto přijaté požadavky řešíme přednostně a jsou předány přímo na technika. Pokud potřebujeme jakékoliv upřesnění, spojíme se s vámi telefonicky. 
 

Kontaktovat nás můžete také telefonicky na číslo +420 533 312 782, a to v pracovní dny v době od 8:00-17:00. Mimo pracovní dobu posílejte prosím veškeré požadavky e-mailem na servis@shean.cz – v tomto případě se vašemu podnětu budeme věnovat následující pracovní den. 

Kritické chyby mimo pracovní dobu posílejte formou sms na číslo +420 774 277 443. Přičemž kritické chyby spočívají v nefunkčním hostingu, nefunkčních e-mailech, nemožnosti vytvořit a odeslat objednávku, nebo v nefunkční internetové prezentaci (e-shopu). 

Jak nejlépe zadat požadavek

Do předmětu e-mailu uveďte název domény + velmi stručný popis požadavku. Případně lze uvést, že se jedná o kritickou chybu. 
Příklad předmětu: shean.cz – změna kontaktních údajů.
 
V rámci rychlejšího odbavení požadavku nezapomeňte prosím vždy uvést následující:
  • o jaký web/e-shop nebo e-mail se jedná
  • pokud se jedná o konkrétní podstránku/produkt, přikládejte url adresu, případně kódy produktů
  • pokud se jedná o chybu, prosím přiložte printscreen s chybou a popisem, jak se chyba projevila
  • printscreen můžete využít i pro ilustraci změny, kterou chcete provést
  • co nejlépe specifikujte, co přesně potřebujete opravit, změnit nebo provést
K dispozici jsou vám současně podrobné videonávody, jak pracovat s redakčním systémem. 
 
Můžete si také přečíst nové všeobecné obchodní podmínky pro servis, kde najdete veškeré informace k Servisní smlouvě. 

Servisní oddělení