Novinky ze servisního oddělení

Neustále se snažíme zlepšovat servis pro naše klienty. Záleží nám na tom, aby naše i vaše práce byla co nejvíce efektivní, a tak přinášíme několik změn, které posunou celý servis zase o kus kupředu a usnadní a urychlí vzájemnou komunikaci.

Nový systém přijímání servisních požadavků 

Momentálně přecházíme na nový systém přijímání servisních požadavků. Místo původního FreshDesku, který bude funkční do konce září, používáme vlastní tiketovací systém. Tato cesta je nejlepší variantou pro řešení vašich požadavků. Navíc budete mít k dispozici i zpětně veškerou komunikaci ohledně řešení. 

Vaše požadavky zasílejte emailem na servis@shean.cz.

Takto přijaté požadavky řešíme přednostně a jsou předány přímo na technika. Pokud potřebujeme jakékoliv upřesnění, spojíme se s vámi telefonicky. 

Kontaktovat nás můžete také telefonicky na číslo +420 533 312 782, a to v pracovní dny v době od 8:00-17:00. Mimo pracovní dobu posílejte prosím veškeré požadavky e-mailem na servis@shean.cz – v tomto případě se vašemu podnětu budeme věnovat následující pracovní den. 

Kritické chyby mimo pracovní dobu posílejte formou sms na číslo +420 774 277 443. Přičemž kritické chyby spočívají v nefunkčním hostingu, nefunkčních e-mailech, nemožnosti vytvořit a odeslat objednávku, nebo v nefunkční internetové prezentaci (e-shopu). 

Jak nejlépe zadat požadavek

Do předmětu e-mailu uveďte název domény + velmi stručný popis požadavku. Případně lze uvést, že se jedná o kritickou chybu. 
Příklad předmětu: shean.cz – změna kontaktních údajů.
 
V rámci rychlejšího odbavení požadavku nezapomeňte prosím vždy uvést následující:
  • o jaký web/e-shop nebo e-mail se jedná
  • pokud se jedná o konkrétní podstránku/produkt, přikládejte url adresu, případně kódy produktů
  • pokud se jedná o chybu, prosím přiložte printscreen s chybou a popisem, jak se chyba projevila
  • printscreen můžete využít i pro ilustraci změny, kterou chcete provést
  • co nejlépe specifikujte, co přesně potřebujete opravit, změnit nebo provést
K dispozici jsou vám současně podrobné videonávody, jak pracovat s redakčním systémem. 
 
Můžete si také přečíst nové všeobecné obchodní podmínky pro servis, kde najdete veškeré informace k Servisní smlouvě. 

Servisní oddělení

Zpět na výpis článků

Proč spolupracovat s námi?

Spojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávajíSpojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávají
Stále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkůmStále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkům
Máme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislíMáme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislí
Účastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničíÚčastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničí
Naším obchodníkem jsou referenceNaším obchodníkem jsou reference
Do projektů neustále implementujeme nové technologieDo projektů neustále implementujeme nové technologie
Jsme lidští – vzájemné nápady konzultujemeJsme lidští – vzájemné nápady konzultujeme
Máme více jak 10 roků zkušenostíMáme více jak 10 roků zkušeností

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.