Novinky ze světa marketingu

Co ukázaly nejnovější průzkumy ze světa marketingu? Třeba problém zaujmout dnešní generaci dvacátníků a vzrůstající trend sociálních sítí, blogerů a youtuberů. 

Kdo nakupuje?

Obliba nákupů přes internet v České republice neustále roste. Typickým zákazníkem je momentálně vysokoškolsky vzdělaný muž ve věku 25-34 let. Velice často nakupují na internetu také ženy na rodičovské dovolené a ani ostatní věkové skupiny nejsou pozadu. Internet bude podle expertů v našem nákupním chování hrát čím dál větší roli. 
Pro muže je důležitá značka a parametry, ženy se často dívají po slevě a vzhledu produktu. Parametry produktu pak zajímají obě skupiny, přičemž muže více. 

Jak zaujmout mladou generaci?

Mladí do 25 let tolik nereagují na slevy. Dávají přednost lákavému vzhledu a dobrým recenzím. Z toho hledají informace hlavně na sociálních sítích. Velikou roli začíná hrát také zapojení blogerů a youtuberů. Sledovanost blogerů se pohybuje často v tisicovkách fanoušků, u některých dokonce šplhá třeba přes 40 000 fanoušků a odběratelů obsahu. Mladí lidé mají své oblíbence a dají na to, co jim doporučí. 

Videa celkově získávají na popularitě. U některých doslova nahradily sledování televize. Firmy tak mohou natáčet produkty, jejich aplikaci, reálné zkušenosti a celkově využít toho, že lidé si kolikrát radši pustí video než něco přečtou. Právě youtubeři s tímto pracují a některá jejich videa pak mají klidně i stovky tisíc zhlédnutí
Tato část propagace se tak postupně stává významným bodem na poli marketingu. 

novinky ze světa marketingu




Zpět na výpis článků

Proč spolupracovat s námi?

Spojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávajíSpojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávají
Stále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkůmStále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkům
Máme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislíMáme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislí
Účastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničíÚčastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničí
Naším obchodníkem jsou referenceNaším obchodníkem jsou reference
Do projektů neustále implementujeme nové technologieDo projektů neustále implementujeme nové technologie
Jsme lidští – vzájemné nápady konzultujemeJsme lidští – vzájemné nápady konzultujeme
Máme více jak 10 roků zkušenostíMáme více jak 10 roků zkušeností

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.