Život v agentuře

Stylové prostory Edunesto přímo v centru Brna a nadupané školení obsahové strategie pro vaše Facebooky. Tady nesmíte chybět!

Staráte se o firemní profil? Nevíte, co si s ním počít? Dochází vám nápady, co postovat? Obsah je král. A proto se mu na tomto školení budeme věnovat v plné míře. Pohodová atmosféra, workshop focení na sociální sítě i networking tam budou. A co vy, přidáte se?

TERMÍN ŠKOLENÍ: 10. 4. 2019,  9:00-17:00
KDE SE POTKÁME: Edunesto, Veselá 14, Brno
CENA: 3500 Kč
OMEZENÁ KAPACITA: 12 účastníků

školení Facebook

Na co se společně podíváme?

  • Nastavte si cíle. Co od firemní stránky na FB chcete?
  • Komunikační tón na firemních FB stránkách (nebuďte jako roboti, ale miláčky a broučínky raději vynechte).
  • Plánování příspěvků – kdy, proč a jak plánovat?
  • Obsahový marketing na FB – jaké druhy příspěvků střídat? Co má smysl?
  • Vizuální podoba FB – grafika, fotky a videa.
  • Obědová pauza + networking.
  • Placená propagace příspěvků – co má smysl propagovat a jak?
  • Jak to vše vyhodnotit + případová studie.

Workshop I. – Jak na chytlavý vizuální obsah na sociální sítě?

Trápí vás vizuální stránka sociálních sítí? Tak to změníme! Prozradím vám, jak dostat na fotky emoce, jak na krásné prostředí na fotografii a jak využít denního světla.

Workshop II. – Zpětná vazba a rady k vašim konkrétním projektům

Při své registraci na kurz připište prosím 1 firemní profil, který byste rádi probrali. Ještě před samotným kurzem se na všechny projekty podívám a připravím si pro vás několik konkrétních rad a postřehů. Vše dostanete pak v tištěné podobě.

kurz facebook

Něco navíc

  • Hlady a žízní vás nenechám – chybět tedy nebude ani občerstvení v podobě chutného obědu, kávy, čaje.
  • Dostanete všechny potřebné materiály a prezentaci.
  • Po kurzu mě můžete v případě potřeby kontaktovat a stejně tak můžeme všichni komunikovat v uzavřené skupině na Facebooku.

Komu se tento kurz hodí?

  • Každému, kdo spravuje firemní Facebook a myslí to s ním vážně.
  • Předpokladem je alespoň základní znalost FB prostředí.

Co nezapomenout doma?

  • notebook, fotoaparát, mobil
  • firemní produkty – pokud máte zájem vyzkoušet si focení na sociální sítě přímo se svými produkty, určitě si nějaký vezměte s sebou (v případě, že neprodáváte něco, co se nevejde do tašky :-))

Na koho se můžete těšit?

Gabriela Bartošovská

Gabriela Bartošovská
Obsahový kreativec a PR specialista

  • aktuálně mám na starost téměř 20 firemních profilů
  • školím Facebookovou a obsahovou strategii i samostatné firmy
  • spolupracovala jsem, nebo stále spolupracuji s firmami jako je Electrolux, SONNENTOR, Slevomat, Tchibo, Rohlík, Probio, Boneco
  • pravidelně publikuji i v tištěných médiích
  • autorka blogu Recepty dětem
  • autorka kuchařky Recepty dětem – Vařte pro děti tak, aby chutnalo i vám
  • autorka kuchařky pro Electrolux a AEG TOP 10 v kategorii FOOD Czech Blog Awards (2015, 2016, 2017)
  • TOP 10 – Maminka roku 2018 – kategorie blogerka

Reference účastníků předešlých kurzů

Olga Kobzíková, Jím dobře
Kurz byl velmi dobře připravený a promyšlený, dostali jsme věcné a užitečné informace, pro využití v praxi skvělé. Navíc oceňuji, že lektorka pro každého připravila individuální rady a návrhy na příspěvky.

Petra Kolková, MimiNu
Ze školení jsem byla z počátku nervozní, ale hned v úvodu jakákoliv nervozita opadla. Školení mi dalo hodně, dost věcí jsem si potvrdila, že nad nimi uvažuji dobře. Obrovské díky za to, že lektorka vycházela přímo z našich projektů, konkrétní doporučení mi dalo opravdu hodně.

Michaela Culková, myFetView
Kurz mi přinesl hodně nových poznatků. Věřím, že s lektorkami budu dále ve spojení, protože ve své praxi budu potřebovat ještě pár rad.

Michaela Bednarovská
Gabča je zkušená lektorka, která ví, co povídá, umí udržet posluchače ve střehu. Kurz v jejím podání mne bavil, byl ucelený, spousta užitečných příkladů z praxe, což jistě každý uchazeč ocení. Moc se mi líbila i možnost řešit vlastní projekt kolektivně, ale hlavně pak individuálně přímo s Gabčou, která měla připravená konkrétní doporučení. Ačkoliv jsem s obsahem zkušenosti již měla, tak jsem si odnesla ucelenou představu jak pokračovat, co dělat lépe a v čem vytrvat, protože to má smysl. Pokud by bylo ještě nějaké pokračování, určitě bych šla opět.

Jsem spokojená. I zkušenému člověku má rozhodně co dát. Hlavně oceňuji konkrétní příklady z praxe a jak řekla Gábina - obsah si člověk nenastuduje sám někde z videa (jako jak nastavit kampaň atd.), takže za mne super! Rozhodně dobře investované peníze a příjemný den.

Jan Houdek, Dokonalá káva
Co se mi hodně líbilo, tak byl individuálně přístup. I při počtu, nevím přesně, 8 lidí, byla prezentace vedena na reálných našich projektech, což se jen tak nevidí. Ze začátku byl pomalejší rozjezd, ale případové studie byly fakt skvělé. Málo kdy se stane, že lektor si na vás vyhradí cca 15 minut na závěr a řeší mezi 4 očima váš projekt, co by vylepšil.

Iva Urban, Stylové látky
Školení u paní Bartošovské, pro mě bylo velkým přínosem. Jelikož jsem v oblasti facebooku úplným nováčkem, měla jsem ze školení trošku strach, ale vše probíhalo v moc příjemném duchu a nervozita ze mě opadla hned při příchodu.Toto školení opravdu doporučuji všem, kteří chtějí efektivně využívat FB, jako nástroj pro svoje podnikání a paní Bartošovská je přesně člověk, který ví, o čem mluví.

Děkuji vám za vaše cenné zkušenosti paní Gabrielo a těším se na další spolupráci s vámi :).

Iva Baltaretu, GetFound s.r.o.
Gábinu jsem pozvala jako přednášející na konferenci Blogerfest. Byla jsem z ní naprosto nadšená. Vystupovala přirozeně, byla dokonale připravená a vtipná. Zároveň všem účastníkům předala mnoho zkušeností z oblasti sociálních sítí, psaní příběhů a budování komunity. Všichni byli nadšení.

Bc. Vendula Přibylová, DiS., HR / ISO koordinátor, BEEWATEC
Absolvovali jsme školení na téma Facebook s paní Bartošovskou. Připravenost školitele nás velmi potěšila, protože celé školení bylo zaměřeno na naši konkrétní firmu. Oceňujeme také srozumitelný výklad a schopnost zodpovídat naše dotazy. Školení vřele doporučujeme všem lidem, kteří chtějí umět využít schopnost Facebooku k propagaci firmy.

Gabriela Bartošovská

Správkyně sociálních sítí a PR specialistkaVíce o mně