Co udělat, aby se k nám zákazník vrátil?
Jednoznačně vede spokojenost s nákupem. Na druhé příčce stojí kvalita a cena zboží. Dále rozhoduje zákaznický servis a komunikace s e-shopem. Důležitá je také doprava a doba dodání.
A co naopak našeho zákazníka jednoznačně odradí? Je to nespokojenost se zbožím, problémy se zárukou, špatná komunikace s e-shopem, vyšší cena, problémy s doručením, nedostatečné informace, nedodání zboží, dlouhý nákupní proces a další. Naprostou většinu těchto bodů mohou e-shopy ovlivnit. Záleží tedy hlavně na vás, jak se o svého zákazníka staráte a jaký servis mu můžete nabídnout.
Regisrace na e-shopu a newslettery
46 % lidí se registruje rádo a 39 % lidí se registruje jen, pokud musí. 12 % se neregistruje nikdy a 3 % zákazníků se registrují vždy.S registrací je spojeno i odesílání newsletterů. Vyplatí se je posílat? Vyplatí. Až 77 % lidí newslettery odebírá a dokonce 88 % zákazníků z nich využívá nabídky, přičemž častěji tyto nabídky využívají ženy.
Využívání slev
37 % zákazníků využívá slevy na další nákup. Nejvíce je to pak v sekci Filmy, knihy a hry.
Na kompletní výsledky a zprávu se můžete podívat přímo do Studie Věrnosti českých zákazníků.