Od 29. 6. 2016 je možné přejít na sjednocenou Seznam Peněženku. Již není nutné přemýšlet pro jakou službu dobít kredit a kontrolovat stav kreditu pro každou službu zvlášť.
Jak na změnu sjednocené peněženky
Pro přechod na sjednocenou Seznam Peněženku je třeba po přihlášení do Klientské zóny odsouhlasit nové smluvní podmínky a kliknout na tlačítko „Chci novou Peněženku“. Kredit, který máte dobitý na jednotlivých službách, vám bude převeden do jedné kapsy s názvem Peněženka. Všechny vaše běžící kampaně pak budou hrazeny z jednoho kreditu.
Po přihlášení do Klientské zóny a sloučení kreditu, je dobré udělat následující:
- Kontrolu nastavení upozornění na pokles kreditu.
- Kontrolu nastavení pravidel pro snadné platby kartou, pokud jste je využívali.
Kampaně, které neběží z důvodu nedostatku kreditu na službě, se po sloučení kreditu spustí.
.jpg)