Zajímavé články

Chceme, abyste své peníze neutráceli za zbytečnou inzerci na nevěrohodných webech, ale jen na těch užitečných. 

Rozšiřujeme blacklist webů

Stále se setkáváme s novými portály, které lze zařadit jako konspirační nebo bezcenné. Tyto internetové stránky profitují hlavně ze šíření nesmyslných informací a nevhodného obsahu. Přidali jsme se k různým agenturám a specialistům internetového marketingu a chceme jejich příjmy a především jejich celkový počet a růst omezit. 

Rozšířili jsme proto blacklist webů (tedy takový seznam zakázaných webů, na které nepouštíme obsahovou reklamu většiny našich klientů) o rozsáhlou databázi konspiračních webů. Tyto stránky nesmí zobrazovat námi spravované reklamy, a to jak v reklamním systému Google Ads (dříve AdWords), tak v Skliku. Tím, že jsme omezili reklamy na takových webech, sníží se příjem tvůrců těchto mylných informací. Dlouhodobě to povede k utlumení jejich motivace a vytváření dalšího obsahu.


konspiracni web


Tento krok plynule navazuje na naši dlouhodobou politiku ochrany brandů našich klientů, která spočívá mimo jiné v blacklistingu webů s pohoršujícím, urážlivým a jinak nevhodným obsahem. Aktuálně náš seznam webů, na kterých nepovolujeme zobrazování reklamy našich klientů, čítá okolo 2 000 položek a neustále se rozšiřuje.

Efektivní využití PPC? Žádný problém

Chcete vytěžit větší tržby z PPC reklamních kanálů? Svěřte nám své účty v Google Ads (dříve AdWords) a v Skliku a nechte nás, abychom je rozjeli naplno. Pokud ještě nevyužíváte naši správu PPC, existuje vysoká pravděpodobnost, že dokážeme zvýšit tržby vašeho e-shopu nebo počty poptávek na webu při současném zefektivnění vynakládaných prostředků na reklamu.

 

Martin Fencl

Specialista reklamních kampaníVíce o mně