V pořadí již třetí setkání pro místní podnikatele a marketingové specialisty se uskuteční ve čtvrtek 18. 5. 2023 od 14 hodin. Vycházíme vám vstříc a zařazujeme žádané téma sociálních sítí, které se ale neobejdou bez vyladěné vizuální prezentace. I o té se pobavíme. Přijďte posunout svoje podnikání, poznat nové tváře, předat si kontakty a v neposlední řadě se seznámit s novinkami z online marketingu.
Žijeme v „době sdílené“
Používání sociálních sítí se v ČR neustále zvyšuje. Průměrná doba, kterou na nich strávíme, loni vzrostla na dvě a tři čtvrtě hodiny denně.
Ve věkové skupině 15-29 let je aktivních 85 %, nicméně i pro starší populaci se tento komunikační kanál stal relevantním – používá ho 59 % lidí ve věku 45 až 59 let a 57 % ve věku 60 až 99 let, z nichž 60 % je tam denně!
„Ze školení a mentoringů, které vedu, vím, že častou chybou je špatný výběr sociální sítě pro daný projekt. Firmy netuší, do které sítě investovat svůj čas a finance a rozhodují se pouze podle aktuálních trendů.” doplňuje Gabriela Bartošovská, jejíž přednáška bude součástí meetingu.
Přijďte si poslechnout, jak a podle čeho se rozhodnout pro konkrétní sociální síť. Gabriela vás provede celým procesem a v rámci networkingu si společně vyzkoušíte i praktický úkol.
Jak udržet tvář vaší značky
Omezený rozpočet na produkci nebo grafiku neznamená, že vaše sociální sítě a vizuální prezentace nemohou vypadat dobře. Stačí dodržovat několik základních pravidel a tvorbu videí nebo příspěvků zvládne každý i bez profesionálního vybavení.
V rámci krátkého workshopu si pod vedením zkušených tvůrců některá tato pravidla společně převedeme do praxe.
Základní informace
Pořadatel: vývojová a marketingová agentura SHEAN
Partneři: ExportPilots, časopis MyFace
Kdy: čtvrtek 18. května 2023 od 14:00
Kde: Blansko, Bezručova 2, budova VZP, 2. patro
Vstupné: 500 Kč
Deadline přihlášek: do pondělí 15. května 2023 (včetně)
Kontaktní osoba: Denis Drexler, manažer pro klíčové zákazníky, drexler@shean.cz, 602 113 848
Přednášející
Gabriela Bartošovská, marketingová specialistka (sociální sítě, firemní komunikace, spolupráce s influencery)
Jakub Hamerský, marketingový specialista (grafické práce, branding, produkce)
Denis Drexler, manažer pro klíčové zákazníky (návrh marketingových strategií, řízení, kontrola a rozvoj projektů)
Harmonogram akce
Akreditace a lehké občerstvení.
Tematické příspěvky:
- Jak si pro svůj projekt vybrat tu správnou sociální síť, otevřená diskuze,
- jak udržet tvář vaší značky, otevřená diskuze,
- 10 minut plných novinek z online marketingu.
Závěrečný networking + osobní konzultace.
Těšíme se na vás!