Nahlášení výpadků

Datum vytvoření: 28. 11. 2017
Co dělat v případě výpadků? Máme pro vás pár bodů, které vše usnadní. Prosíme vás vždy o co nejpřesnější popsání problémů, díky tomu můžeme okamžitě zadat vše k řešení a urychlit tak odstranění výpadku. 

1. Jak hlásit výpadky?

  •     V pracovní době (8-17 hod) volat na servisní telefon + 420 533 312 782.
  •     Mimo pracovní dobu volat na telefonní číslo + 420 530 334 900. 

2. Co uvádět při hlášení výpadku?

  •     Doménu, které se výpadek týká.
  •     Popis výpadku (tzn. výpadek celého e-shopu, na úvodní straně to hlásí error, nepřenáší se nám data do Pohody,  nefunguje košík...). 
  •    Jak se chyba projevuje.



   
 
Gabriela Bartošovská
Autor: Gabriela Bartošovská
Každá máma je textař a kreativec. Ráda vyprávím příběh. Ten svůj i ten váš. Textem i na fotkách.Psaní se věnuji již šestým rokem. Poslední tři roky patřím mezi TOP 10 nejúspěšnějších FOOD blogerů v ČR. Spolupracovala jsem s takovými firmami, jako je Electrolux, Tchibo, Rohlík a Brána k dětem. Nejvíce času trávím správou sociálních sítích, obsahovou strategií, PR propagací a texty. U každého projektu hledám jeho silné stránky a výjimečnost, kterou pak představím jeho zákazníkům.

Vložte komentář



Zpět na výpis článků

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.