Zajímavé články
Co dělat v případě výpadků? Máme pro vás pár bodů, které vše usnadní. Prosíme vás vždy o co nejpřesnější popsání problémů, díky tomu můžeme okamžitě zadat vše k řešení a urychlit tak odstranění výpadku. 

1. Jak hlásit výpadky?

  • V pracovní době (8-17 hod) volat na servisní telefon + 420 533 312 782.
  • Mimo pracovní dobu volat na telefonní číslo + 420 530 334 900. 

2. Co uvádět při hlášení výpadku?

  • Doménu, které se výpadek týká.
  • Popis výpadku (např. výpadek celého e-shopu, na úvodní straně to hlásí error, nepřenáší se nám data do Pohody, nefunguje košík). 
  • Jak se chyba projevuje.

Gabriela Bartošovská

Obsahový kreativec, správce sociálních sítí a PR specialistaVíce o mně