Nahlášení výpadků

Co dělat v případě výpadků? Máme pro vás pár bodů, které vše usnadní. Prosíme vás vždy o co nejpřesnější popsání problémů, díky tomu můžeme okamžitě zadat vše k řešení a urychlit tak odstranění výpadku. 

1. Jak hlásit výpadky?

  •     V pracovní době (8-17 hod) volat na servisní telefon + 420 533 312 782.
  •     Mimo pracovní dobu volat na telefonní číslo + 420 530 334 900. 

2. Co uvádět při hlášení výpadku?

  •     Doménu, které se výpadek týká.
  •     Popis výpadku (tzn. výpadek celého e-shopu, na úvodní straně to hlásí error, nepřenáší se nám data do Pohody,  nefunguje košík...). 
  •    Jak se chyba projevuje.



   
 
Zpět na výpis článků

Proč spolupracovat s námi?

Spojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávajíSpojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávají
Stále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkůmStále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkům
Máme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislíMáme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislí
Účastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničíÚčastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničí
Naším obchodníkem jsou referenceNaším obchodníkem jsou reference
Do projektů neustále implementujeme nové technologieDo projektů neustále implementujeme nové technologie
Jsme lidští – vzájemné nápady konzultujemeJsme lidští – vzájemné nápady konzultujeme
Máme více jak 10 roků zkušenostíMáme více jak 10 roků zkušeností

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.