Zajímavé články

Na začátku listopadu vyšel na oficiálním blogu Googlu článek, ve kterém je popsáno, že weby a e-shopy s mobilní verzí budou upřednostněny před stránkami v desktopové verzi. Co to pro vás znamená?

Mobilní a responzivní verze je žádaná

Je všeobecně známo, že v dnešní době čím dál více lidí vyhledává informace pomocí mobilů. Naše generace si zvykla přes mobilní zařízení i nakupovat, sledovat sociální sítě, číst zprávy, posílat e-maily i pracovat. Toho všeho si je vědom i Google, a tak je velmi pravděpodobné, že při vyhledávání se bude dívat nejdříve na weby s mobilní verzí, a až pak bude doplňovat informace o stránkách i v desktopové verzi. Responzivní weby tak mají jasnou výhodu

Co znamená responzivita?

Pokud máte responzivní web, znamená to, že je schopen rozpoznat vlastnosti zařízení, ze kterého si návštěvník právě prohlíží váš web. Díky tomu se pak celý obsah zobrazí adekvátně k danému zařízení (notebook, mobil, tablet, stolní počítač). 
 
Přečtěte si více o výhodách responzivního designu a zamyslete se nad tím, zda není právě ten nejlepší čas, posunout svůj web nebo e-shop krok kupředu. 

S tím vším také souvisí rychlost načítání webu. Facebook nedávno oznámil, že bude při zobrazování reklamy na mobilních telefonech brát v úvahu rychlost zobrazování obsahu na samotném mobilu. Rychlost načítání webu tak může přímo ovlivnit výsledek mobilních reklam

Responzivní design webu