Zajímavé články

Facebook hraje poslední roky jednu z hlavních rolí v předvánočních nákupech. Ať už jde o placenou verzi nebo organický dosah. Uživatelé zde hledají inspiraci a pozor! Inspiraci hledají už nyní. 

Čísla mluví jasně

  • 47 % spotřebitelů začíná na dárky myslet už před listopadem.
  • 49 % nakupujících v rámci globálního průzkumu uvedlo, že jejich nákupy na svátky ovlivňuje Facebook.
  • V období svátků 2016 se vůbec poprvé stalo, že konverze z mobilních zařízení globálně překonaly konverze z počítačů. Na mobilních zařízeních totiž došlo k 53 % konverzí.
  • V průměru 62 % respondentů uvedlo, že na svátky nejvíc nakoupí v prosinci, přičemž čtvrtina nakupuje v období od 11. do 20. prosince.

Jak se připravit na vánoční horečku?

Jedno je jasné. Facebook může přinést vašemu e-shopu slušné návštěvy, nové uživatele i tržby. To platí obzvláště teď v předvánočním období, kdy všichni hledáme inspiraci pod stromeček. Zaměřte se proto i na sociální sítě a dejte svým fanouškům vědět o tom, co je letos trendy, jaký dárek koupit manželce, babičce i tátovi. Informujte o akcích i o tom, do kdy deklarujete včasné dodání. 

Před svátky rozhodně nespoléhejte jen na organický dosah a vyčleňte si z rozpočtu kredit na placené příspěvky. Díky tomu se vaše sdělení dostane k ještě více lidem a díky správnému cílení hlavně k těm, kteří mají o vaše produkty reálný zájem. 

S čím vám můžeme pomoct?

Pokud máme na starost správu vašeho účtu na Facebooku, tak se o vše postaráme a navrhneme i adekvátní kredit. V případě, že si facebookový účet spravujete sami, můžeme vám dát několik tipů, na co se zaměřit a pomoct i s případným nastavením placených kampaní.

Data čerpáme z: Facebook Business

facebook

Gabriela Bartošovská

Obsahový kreativec, správce sociálních sítí a PR specialistaVíce o mně