Sklik už dříve představil efektivní produktový retargeting a nyní přišel s novým kategorickým retargetingem. A my víme, jak si daří.
Kategorický retargeting přivede zákazníky zpět
Po velice úspěšném dynamickém produktovém retargetingu přišel Sklik s dynamickým retargetingem pro kategorie. Tímto retargetingem je možné oslovit uživatele, kteří si na e-shopu prohlíželi kategorický výpis produktů, ale nenavštívili pak již samotný detail produktu.
U klientů, pro něž má tato služba největší smysl, jsme již kategorický retargeting v Skliku spustili. A výsledky se už dostavily. V některých případech se kategorický retargeting osvědčil jako ještě výkonnější nástroj pro zobchodování stávajících návštěvníků, než osvědčený produktový dynamický retargeting.
Víme, jak na spuštění a správu kampaní
Spuštění obnáší rozšíření standardního kódu pro retargeting na webu o proměnné, které umožňují propojení zobrazené kategorie s produkty, které do ní náleží, a to na základě shody s elementem <CATEGORYTEXT> ve feedu pro Zboží.cz.
Ještě nevyužíváte naše služby efektivní správy kampaní v systému Sklik? Ozvěte se nám a nechte nás připravit analýzu, kterou dokážeme spolehlivě odhadnout potenciální tržby, o něž momentálně přicházíte nevyužíváním Skliku nebo jeho špatným nastavením.