Případové studie

Kvalitní prezentace firmy je něco, co se snažíme stále důrazněji předávat všem našim klientům. Nejenže s takovým obsahem budou vystupovat profesionálněji, ale pomůže to i SEO nebo třeba náborovým kampaním. Začtěte se do případové studie strojírenské firmy Formaco, kde jsme strávili jeden natáčecí den. Co se nám podařilo vytvořit a jak proběhl samotný den D?

Focení ve firmě Formaco

Formaco Tech s.r.o. je společnost s dlouholetou tradicí v zakázkovém obrábění kovů. Specifikem firmy je spojení tradičních postupů a moderních technologií v příjemném prostředí a rodinné atmosféře.

Naším úkolem bylo zachytit jednotlivé technologie výroby, jejich obsluhu při práci a nafotit samotné výrobky do portfolia. Přitom vše zaznamenat v co nejpřirozenější podobě bez nutnosti budovat umělé scény. A výstup jsme dodali dříve, než by kdokoli čekal.

Jaký jsme si nastavili cíl?

S firmou Formaco už nějaký čas spolupracujeme na tvorbě webového obsahu. V době, kdy je budoucnost pro většinu podnikatelů nejistá, je investice do vlastní prezentace důležitým krokem. A tak byl náš cíl jasný – dostat firmu do povědomí a vytvořit ji za pomocí nových firemních fotografií a krátkých videí takovou image, která přiláká nové zaměstnance i potenciální obchodní partnery.

Firemní focení od agentury

Jak celá spolupráce probíhala? Nechte logistiku na nás

Náš produkční tým si celý proces focení či natáčení vezme na starost. Navázání spolupráce s agenturou vám tak ušetří mnoho času, jelikož se postará o snadné předávání informací napříč týmy a vyřeší veškerou komunikaci i logistiku.

Na začátku jsme stanovili jasný rozpočet a bylo potřeba během jednoho „natáčecího” dne z místa a účinkujících vytěžit maximum obrazového materiálu. Proto bylo nutné co nejvíce věcí naplánovat před samotnou produkcí.

Prvním krokem bylo zjistit, jaké jsou představy a potřeby našich kolegů, kteří projekt již znají. Na podněty grafika a copy týmu navázal pohled ze strany budování značky. Komunikace se zástupci Formaco, konkrétně s paní ředitelkou, byla velice rychlá a po schválení konceptu jsme detaily mohli doladit při obhlídce provozu.

Na místě jsme si také odpověděli na všechny otázky ohledně bezpečnosti, ochrany osobních údajů, duchovního vlastnictví a jaké máme možnosti, abychom co nejméně zasahovali do provozu výroby. Případně, zda bude nutné vyřizovat potřebná povolení k letu nad zastavěnou oblastí při použití dronu. Na základě všech těchto informací vznikl časový plán celého dne.

Realizační den aneb Harmonogram je základ

Když nastal den D, ukázalo se, že byl dobrý nápad vytvořit harmonogram v blocích, se kterými se dá libovolně posouvat na základě situace a přítomnosti obsluhy jednotlivých technologií. Jako vždy, spolupracujeme s ověřenými tvůrci, kteří se nejlépe hodí na daný typ produkce, a dokonce mají technické vzdělání, což také minimalizovalo jakékoli komplikace.

produkce fotek a videí

„S firmou SHEAN spolupracujeme na refreshi našeho webu. K tomu jsme potřebovali profesionální fotky a videa. Prvotní domluva byla bezproblémová a efektivní, stejně jako celý průběh akce. Upřímně, měla jsem obavy, že koordinace bude zdlouhavá a náročná. Naopak! Den utekl jako voda a zásahy z mé strany byly minimální, k narušení samotné výroby téměř vůbec nedošlo. Kluci byli celou dobu pozitivně naladěni, aktivně vyhledávali příležitosti k záběrům a zároveň citlivě reagovali na naše přání.“

Eliška Zítková, jednatelka společnosti Formaco Tech s.r.o.

Jak to celé dopadlo?

Střípky výsledků naší práce už jste mohli vidět mezi předchozími řádky. Na závěr článku přidáváme ještě pár povedených výstupů z focení. Strojírenství nemusí být pro všechny snadno představitelný obor, proto díky novým fotografiím poodhalujeme zákulisí této práce a výroby.

focení strojírenské firmy od agentury

focení ve strojírenské firmě

náborová kampaň focení zaměstnanců

zaměstnanec ve výrobě při firemním focení

Hladší nábor, zapamatovatelná značka, autentický materiál na web. Zaujala vás naše práce, která za tímto projektem stojí? Ozvěte se nám a navrhneme vhodné řešení i pro váš projekt.

Gabriela Antalová

Brand manažerkaVíce o mně