SEO - optimalizace webu pro vyhledávače

S optimalizací pro vyhledávače máme zkušenosti více než 8 let. Za tu dobu prošly (a stále procházejí) algoritmy vyhledavačů bouřlivým vývojem. Tento vývoj bedlivě sledujeme na denní bázi, vymýšlíme nové postupy, vzděláváme se, účastníme se odborných konferencí, zkrátka podlehli jsme myšlence dovádět relevantní zákazníky na weby našich klientů bez nutnosti platit za klik. Patříme mezi agentury, které se mohou chlubit i více než 900% růstem návštěvností z vyhledávačů v časovém horizontu do 3 let. Z těchto nárustů se snažíme vytěžit pro naše klienty maximum, proto po většinou úzce spolupracujeme s UX specialistou.



Ať už přivádíme na web návštěvnost z jakéhokoliv zdroje, vždy s klientem konzultujeme jeho cíle a snažíme se, aby investice do nás vydělávaly klientovi násobky proinvestované částky. Na druhou stranu nic nejde samo a je povětšinou tvrdě odpracováno. Pojďme se tedy podívat na to, jak chápeme optimalizaci v naší firmě, jak postupujume, s čím vám můžeme pomoci a jakých výsledků společně můžeme dosáhnout.

Proč byste měli chtít optimalizovat svůj web pro vyhledávače

  • Klik z organického vyhledávání vás nic nestojí
  • Návštěvy přicházejí na relevantní výrazy – získáváte cílenou návštěvnost
  • Strategicky vykonávaná činnost vám může dloudobě navyšovat návštěvnost, obraty a plnění cílů

Jak chápeme SEO u nás ve firmě

Problematika SEO pro nás znamená navýšení relevatní návštěnosti z vyhledávačů za účelem plnění cílů na webu klienta. Snažíme se postupovat systematicky v čase a zaměřit se na obsáhnutí co nejširší množiny relevantních frází, na které bude web ve vyhledavačích dohledatelný. Nesoustředíme se tedy primárně jen na podporu úzké množiny konkurenčních frází – takovýto postup považujeme za strategicky nebezpečný vůči klientovi. Stavíme na pevných základech a TOP pozice na konkurenční fráze v nejrůznějších oborech jsou povětšinou sekundárním vlivem správně nastavené stretegie.

Dbáme na to, aby každá koruna investovaná klientem v daný okamžik pro něj pracovala i v budoucnu. Proto používáme strikně white hat (vyhledavači doporučované) postupy. Každý web tedy před startem spolupráce podrobíme internímu auditu.
Chápeme, že požadavky každého klienta jsou individuální, a proto je individuální i strategie postupů a prací u každého našeho zákazníka. Jedině tak můžeme zaručit cílenou návštěvnost a plnění cílů.

Jak vám umíme efektivně pomoci

  1. Na počátku spolupráce si definujeme požadované cíle a zjistíme co si od spolupráce slibujete
  2. Vašim požadavkům nastavíme individuální postupy
  3. Analyzujeme klíčová slova, která mají pro vás business potenciál
  4. Vybraná slova a fráze s vámi konzultujeme
  5. Navrhneme nové přistávací stránky pro vybrané fráze
  6. Postupně upravíme obsah webu tak, aby jednotlivé fráze mohly soutěžit o TOP pozice ve vyhledavačích
  7. V případě nedostatečného obsahu vám bude k dispozici náš coypwriter, abychom doplnili obsah pro uživatele
  8. Veškerou práci doplňujeme UX poznatky za účelem zvýšení konverzních poměrů a plnění cílů
  9. Dbáme na pravidelný update obsahu na webu
  10. V případě potřeby začneme pracovat na získání relevantních zpětných odkazů pro váš web
  11. Nastavíme potřebné analytické nástroje
  12. Zpětně analyzujeme postupy a výsledky

Co očekáváme od vás

Jako v životě, nic není zadarmo. Při optimalizaci vašich stránek očekáváme proaktivní přístup a určitý díl spolupráce při tvorbě nového obsahu. Je nezbytné dodržet i kontinuitu prací minimálně na týdenní bázi. Odměnou vám bude dlouhodobý růst vašeho businessu.

Jsme ochotni přijmout zodpovědnost za naši práci

Za naši práci bereme zodpovědnost. Jsme ochotni být hodnoceni za výkon a to jak u webů, tak e-shopů. Nezřídka spolupracujeme formou WIN-WIN a jsme hodnoceni až na základě výsledků, či obratů. To posiluje důvěru mezi námi a klientem, zefektivňuje komunikaci a rozhodovací procesy. Snažíme se do projektů neustále vnášet vlastní invence a nutno podotknout, že se nám tento systém v praxi osvědčil.

Jak to může vypadat v praxi

Je důležité si uvědomit, že samotné navýšení organické návštěvnosti není v drtivé většině naším prioritním cílem. Je to pouze prostředek pro plnění cílů, které jsme si s klientem předsevzali.
Pro ukázku můžete níže sledovat dlouhodobý vývoj organické návštěvnosti jedno z našich klientů, jedná se o e-shop a ANO stejný vývoj je možné sledovat i u odeslaných objednávek.



Startovní čára: 2592 návštěv z vyhledavačů (období červenec 2011)
Stav k březnu 2015: 44 406 návštěv z vyhledavačů
Během několikaleté spolupráce tedy došlo k navýšení organické návštěvnosti o 1713,194 % a vzhledem k vývoji algoritmů v dnešních dnech probíhají další práce na projektu.

Proč spolupracovat s námi?

Spojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávajíSpojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávají
Stále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkůmStále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkům
Máme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislíMáme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislí
Účastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničíÚčastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničí
Naším obchodníkem jsou referenceNaším obchodníkem jsou reference
Do projektů neustále implementujeme nové technologieDo projektů neustále implementujeme nové technologie
Jsme lidští – vzájemné nápady konzultujemeJsme lidští – vzájemné nápady konzultujeme
Máme více jak 10 roků zkušenostíMáme více jak 10 roků zkušeností

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.