Získejte až o 30 % vyšší míru prokliku z organického vyhledávání díky schema.org

Určitě jste již někdy ve vyhledávání Google narazili na strukturovaná data (zvaná též rich snippety), která byla vytvořena za pomoci schema.org, jen o tom možná ani nevíte. Následující obrázek by vám mohl napovědět. Jedná se o data, která vyhledávačům pomáhají lépe chápat obsah stránek a uživatelům dávají více informací o dané stránce hned na první pohled. Strukturovaná data totiž snadno řeknou vyhledávači, která data prochází, a co která informace znamená.


Co mi strukturovaná data přinesou?

Už jen tím, že obohatíte své výsledky vyhledávání o strukturovaná data, bude lépe vidět ve vyhledávání, co uživatel na dané stránce nalezne. Jak ukazuje obrázek níže. Který výsledek vás zaujme nejvíce?

Odpověď je snadná, většině uživatelů zůstane pozornost upřena na druhý výsledek vyhledávání. A na takovou pozici můžeme dostat také váš web.

Co všechno můžeme označit?

Kromě detailu produktu, který dává smysl zejména pro e-shopy, můžeme také označit:

  • události
  • organizace
  • knížky
  • osobnosti
  • místa
  • restaurace
  • recepty
  • apod.

Konkrétní typy schémat naleznete přímo na webu schema.org.

Pokud se budeme bavit o detailu produktu, můžeme do strukturovaných dat uložit zajímavé informace pro uživatele:

  • název produktu
  • obrázek produktu
  • popisek
  • skladovost
  • cena
  • výrobce
  • hodnocení produktu
  • recenze produktu
  • apod.

Zákazník tedy ihned může vidět, za jakou cenu daný produkt na vašem e-shopu máte, zda ho máte skladem a také jak produkt hodnotí ostatní uživatelé.

Jedná se však pouze o krátký výčet toho, co strukturovaná data umí zobrazit.

Vše vede k tomu, že uživatel dostane více kvalitních a relevantních informací k hledanému tématu. Tím pádem se webům, které mají umístěny strukturovaná data, zvedá míra prokliku. A to se stále bavíme pouze o neplaceném vyhledávání. Po nasazení požadovaného schématu za nově získaný traffic z vyhledávačů nic neplatíte. Některé studie uvádí zvýšení míry prokliku až o 30 %, což už může mít za následek velice zajímavý nárůst počtu objednávek či poptávek.

Proč si nechat nasadit schema.org námi?

  • Máme zkušenosti s vlastními projekty.
  • Standardně schema.org nasazujeme u klientů.
  • Nic nenecháváme náhodě – testujeme správné nasazení.

Za jakých okolností se mi zobrazí rich snippet

Google má vnitřní algoritmus, kterým rozhoduje, zda se zobrazí bohaté popisky v SERP nebo ne. Obecně musí být splněny tyto 3 základní pravidla:

  1. Implementace musí být bez chyb.
  2. Schéma musí být napojeno na relevantní informace.
  3. Google musí považovat web za důvěryhodný.

Nedávno se daná problematika probírala v Hangoutu přímo s Johnem Muellerem, co by zástupcem technických parametrů za Google:


 

Postup nasazení schema.org na eshop/web

  1. Analýza možností nasazení
  2. Sepsání úprav grafičce (barvy, změna obrázku, loga)
  3. Samotné nasazení
  4. Kontrola nasazení (zabráníme tomu, aby google web penalizoval, kvůli špatnému nasazení)
  5. Otestování
Doba přípravy: 5 h Cena 5 000,- Kč

Mám zájem o nasazení strukturovaných data (schema.org)


Proč spolupracovat s námi?

Spojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávajíSpojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávají
Stále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkůmStále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkům
Máme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislíMáme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislí
Účastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničíÚčastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničí
Naším obchodníkem jsou referenceNaším obchodníkem jsou reference
Do projektů neustále implementujeme nové technologieDo projektů neustále implementujeme nové technologie
Jsme lidští – vzájemné nápady konzultujemeJsme lidští – vzájemné nápady konzultujeme
Máme více jak 10 roků zkušenostíMáme více jak 10 roků zkušeností

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.