Novinky ze zbožových porovnávačů

Datum vytvoření: 08. 04. 2016
Přinášíme vám podrobnější informace o posledních změnách na dvou největších českých porovnávačích.

Heureka.cz

Nově byla upravena logika řazení e-shopových nabídek v detailu produktu. Pokud mají nabídky stejnou cenu, tak jsou preferovány nabídky dle toho, zda využívají službu Heureka Košík, skladovosti, celkového hodnocení obchodu, počtu hodnocení a v neposlední řadě držení certifikátů "Ověřeno zákazníky" a „Autorizovaný prodejce“.

Zbozi.cz

Na tomto zbožovém porovnávači došlo k radikální změně formátu XML feedu produktů, které se do zbožového srovnávače zasílají. Co má nový feed přinést marketingovým agenturám a e-shopařům? 

- Trvalejší párování
- Přesnější párování
- Jednodušší tvorbu produktových variant
- Podrobnější informace o skladové dostupnosti
- Zpracování všech typů EAN kódů

Nová podoba XML feedu byla programátory společnosti Shean zpracována a projektům, které využívají našich marketingových služeb, se o implementaci feedu postaráme. Pokud se vám zatím o marketing nestaráme, neváhejte se na nás obrátit. 




Vložte komentář



Zpět na výpis článků

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.