PPC případová studie - exaktizace. Zvýšili jsme počet poptávek a snížili náklady

Zvýšili jsme počet poptávek, které klient díky PPC reklamě získává, a současně snížili jednotkové náklady na získání poptávky. To stejné můžeme udělat i pro vás.
 

Jak jsme exaktizací PPC účtů dosáhli nárůstu konverzí za nižší cenu

Když jsme začali pracovat na PPC kampaních firmy Koplast - jednoho z předních zpracovatelů plexi v České republice - sestával Adwords účet víceméně z jedné velké searchové kampaně. Ta zahrnovala jednotlivé sestavy rozdělené podle nabízených služeb/produktů, klíčová slova v různých typech shod a inzeráty vedoucí v rámci sestavy vždy na stejnou landing page.

konverze koplastu

Pro názornost, například sestava “plexisklo” obsahovala klíčová slova jako plexisklo cena, plexisklo na míru, plexisklo desky, plexisklo trubky, plexisklo stojánky apod., a všechny inzeráty vedly na jednu stránku.

Po důkladném prozkoumání Adwords účtu a webových stránek klienta jsme se rozhodli pro postupné zefektivňování účtu s využitím osvědčené metody exaktizace a maximalizace skóre kvality pro snížení nákladů a získání lepší pozice či nižší ceny za proklik.

Tato metoda s sebou nese zpočátku hodně práce při kompletním předělávání struktury v AdWords, nicméně investované úsilí se velice rychle vrací ve formě zvýšení výkonu (v tomto případě se nám jednalo o nárůst počtu poptávek).
 

Jak jsme postupovali?

Relevantní klíčová slova (navržená např. Plánovačem klíčových slov) jsme rozpracovali do jednotlivých searchových kampaních vždy ve dvou typech shod - modifikované volné a přesné. Využili jsme samozřejmě i historické údaje a zapracovali do nových kampaní a sestav i klíčová slova a vyhledávací dotazy, které v minulosti přinášely konverze za cenu, která byla v rámci definice KPI stanovena.
 

Jaké jsou výsledky?

Díky využití metody postupné pečlivé exaktizace jsme dosáhli navýšení skóre kvality, prokazatelného snížení nákladů na reklamu, výrazného navýšení počtu konverzí a snížení průměrné ceny za konverzi.
 
Postupně byl účet zlepšován již před přechodem na exaktizaci, nicméně teprve s ní se výkon účtu rozjel na plné obrátky. Porovnáme-li např. období 1. – 31. 8. 2016 (před exaktizací) s obdobím 1. – 31. 8. 2017 (po exaktizaci), dosáhli jsme v daném období v roce 2017 nárůstu počtu konverzí o 40 % s průměrnou cenou konverze o 64 % nižší než v roce 2016. Co se týče celkové útraty za dané období, podařilo se nám ji snížit až o 50 %.
zvýšení poptávek

Co dál?

V rámci kampaní s klíčovými slovy v modifikované volné shodě i nadále neustále pracujeme s vyhledávacími dotazy - nerelevantní vylučujeme, relevantní s nízkým CTR a ty s konverzemi exaktizujeme. Stejný postup jsme využili i pro kampaně v Skliku, kde se nám rovněž podařilo snížit cenu za konverzi i celkovou útratu při zvýšení počtu konverzí. Rozvojem PPC reklamních účtů chceme dále pomáhat klientovi získávat vysoce relevantní leady a navyšovat tak tržby.
Zpět na výpis článků

Proč spolupracovat s námi?

Spojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávajíSpojujeme svět marketingu a tvorby na internetu – naše řešení prodávají
Stále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkůmStále se vzděláváme a vymýšlíme nové služby usnadňující práci nám a našim zákazníkům
Máme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislíMáme vlastní systém včetně technické podpory – jsme nezávislí
Účastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničíÚčastníme se konferencí, sledujeme aktuální trendy u nás i v zahraničí
Naším obchodníkem jsou referenceNaším obchodníkem jsou reference
Do projektů neustále implementujeme nové technologieDo projektů neustále implementujeme nové technologie
Jsme lidští – vzájemné nápady konzultujemeJsme lidští – vzájemné nápady konzultujeme
Máme více jak 10 roků zkušenostíMáme více jak 10 roků zkušeností

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.