Informace pro klienty

PPC slovník pojmů
Datum vytvoření: 23.10.2019
PPC reklama. Jeden z nejznámějších pojmů online marketingu. Zajímáte se o PPC reklamní systémy a chcete se vyznat v této zkratkové hantýrce? Pokud se v pojmech jako PPC, PNO, ROI, nebo feed ztrácíte, jste tu na správné adrese. Sepsali jsme pro vás základní slovníček pojmů z oblasti placených reklam na internetu. Schválně, kolik níže zmíněných pojmů jste už někde zaslechli, ale stále si nemůžete zapamatovat, co přesně znamenají?
Neklamete zákazníky s délkou dodání zboží?
Datum vytvoření: 26.09.2019
Známe to všichni. Když vybíráme zboží na internetu, je to většinou dárek, který sháníme na poslední chvíli, věc, která se nám rozbila, a co nejdřív potřebujeme novou, nebo zimní bunda, protože teploty se už nápadně ztrácí hluboko pod nulou. Jednoznačně tedy z pozice zákazníka preferujeme výrobky, u kterých vidíme okamžitou dostupnost.
Nahlédněte pod pokličku PPC reklamy
Datum vytvoření: 20.08.2019
Když se řekne PPC reklama, mnohým se nic nevybaví, ale to nevadí. Dnes se vám pokusím toto téma přiblížit. Tak se pohodlně usaďte, nejlépe s kávou, nebo čajem a jdeme na to.
Jistě každý slyšel, že Facebook i Instagram chystají plno změn… Jaké to budou?
Datum vytvoření: 08.08.2019
Nic není stálé a o sociálních sítích to platí dvojnásob. Taky jste si všimli, že se vám Facebook mění doslova pod rukama?
Google Data Studio – Dejte číslům slušivý kabátek
Datum vytvoření: 12.08.2019
V marketingu (a nejen tam) platí obecně jedna věc. K úspěšnému vyhodnocení strategií, taktik, kanálů, nebo kampaní potřebujeme mít data. A potřebujeme jich mít dost. Naštěstí máme šikovné nástroje, jako je Google Analytics, Google Ads, Sklik, Business manager od Facebooku aj., které nám umí naservírovat pořádnou porci dat. Jenže jak následně z tohoto množství dat vybrat ta pravá a analyzovat je?
5 rad při psaní tiskové zprávy
Datum vytvoření: 23.07.2019
Rádi byste, aby se o vás psalo i v médiích? A ideálně zadarmo? Klíčem k úspěchem může být dobře napsaná tisková zpráva. Sepsali jsme 5 rad, díky nimž se šance, že neskončíte v e-mailovém koši novinářů, výrazně zvýší.
4 šťavnaté tipy pro zlepšení výkonu displejové reklamy v Google Ads
Datum vytvoření: 23.04.2019
Máme pro vás solidní tipy, s jejichž pomocí možná vymačkáte více šťavnatých konverzí z vašich displejových kampaní v Google Ads. Pokud tedy váš projekt patří mezi ty šťastné, pro něž má displejovka smysl.

Co o nás říkají klienti

“S firmou Shean s.r.o. spolupracujeme již více než 8 roků. Je pro nás stabilním partnerem s výbornými výsledky práce.”

Ladislav Horčica,  Oknostyl.cz
Ladislav Horčica, Oknostyl.cz jednatel Oknostyl Group s.r.o.

Máte dotaz k tvorbě internetových stránek?

Napište nám. Nebo nás kontaktujte telefonicky.

533 312 782info@shean.cz

Chcete být v obraze?

Přihlaste se k našemu newsletteru.