Marketingové strategie

… jak z mála vytěžit maximum

K čemu je skvělý produkt, o němž nikdo neví? Oslovte patřičnou cílovou skupinu zákazníků. Neztrácejte čas ani peníze hledáním v kalných vodách, ale soustřeďte se na efektivní komunikaci s potenciálními klienty. Jedině tak může být váš lov úspěšný. Základem dobrého podnikání je totiž sjednocená a ucelená marketingová strategie. Chcete vědět, jak na to?

Mám zájem o službu

proč se vám vytvoření marketingové analýzy vyplatí?

  1. Stanovíte si jasný cíl vašeho podnikání. S jasnou vizí se jde snáze.
  2. Ujasníte si, v čem jsou vaše konkurenčí výhody a jak jich ve svůj prospěch využít.
  3. Zjistíte, kdo jsou vaši opravdoví zákazníci a kde je můžete potkat.
  4. Všechno budete mít černé na bílém a pod kontrolou.
  5. Nebudete zkoušet náhodné propagační aktivity, ale půjdete s jistotou krok po kroku.
  6. Uvidíte vaše podnikání komplexně a ze všech úhlů pohledů.

Časová osa práce

Definujeme cílovou skupinu zákazníků.

Provedeme marketingovou strategii podle metody STDC (See-Think-Do-Care), která dělí chování spotřebitele do čtyř samostatných celků.

Sjednotíme a ucelíme dílčí kroky a úkoly do jednotné marketingové strategie. Jednotlivé dílčí kroky vybrané pro každou ze čtyř oblastí je nutné sjednotit, aby na sebe navazovaly jako celek.

Rozdělíme kompetence definovaných úkolů.

jak vám s marketingovou analýzou pomůžeme my?

  • Budeme se vás ptát. Kdo jsou vaši zákazníci, jaké jsou vaše cíle, jak je realizujete. Odpovědi možná nenajdete hned. Spolu jim ale přijdeme na kloub.
  • Pomůžeme vám definovat cílovou skupinu zákazníků. Zjistíme jejich potřeby a zvyklosti i proces rozhodování při nákupech.
  • Stanovíme ideální marketingové kanály.
  • Na stanovených úkolech začneme v týmu tvrdě pracovat.
  • Vyhledáváme potenciální zákazníky a ve vhodnou dobu je oslovíme.
  • O zákazníky se následně budeme starat, abychom si udrželi jejich loajalitu a přiměli je k opakovaným nákupům na vašem e-shopu.

Chcete probrat možnosti spolupráce?

Nezávazná poptávka

činy jsou lepší než slova, prohlédněte si naše reference

kdo má tuto službu pod palcem?

Tým marketing

Marek Pilát

Manažer pro klíčové zákazníky

Mám za sebou 3 roky telefonické komunikace s klienty v předchozí práci a už přes 7 let v SHEANu strávený čas setkáváním se a komunikací s našimi partnery. Baví mě hledat nové cesty a pro ně správná řešení. Komunikace s lidmi je mi vlastní a k tomu jsem od mala zarytý sportovec, díky čemuž rád pracuji v týmu.

Více o mně

Chci navázat spolupráci

Napište nám a my se vám ozveme.
Tyto stránky jsou chráněny reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.