Marketingové strategie

… jak z mála vytěžit maximum

K čemu je skvělý produkt, o němž nikdo neví? Oslovte patřičnou cílovou skupinu zákazníků. Neztrácejte čas ani peníze hledáním v kalných vodách, ale soustřeďte se na efektivní komunikaci s potenciálními klienty. Jedině tak může být váš lov úspěšný. Základem dobrého podnikání je totiž sjednocená a ucelená marketingová strategie. Chcete vědět, jak na to?

Mám zájem o službu

proč se vám vytvoření marketingové analýzy vyplatí?

  1. Stanovíte si jasný cíl vašeho podnikání. S jasnou vizí se jde snáze.
  2. Ujasníte si, v čem jsou vaše konkurenčí výhody a jak jich ve svůj prospěch využít.
  3. Zjistíte, kdo jsou vaši opravdoví zákazníci a kde je můžete potkat.
  4. Všechno budete mít černé na bílém a pod kontrolou.
  5. Nebudete zkoušet náhodné propagační aktivity, ale půjdete s jistotou krok po kroku.
  6. Uvidíte vaše podnikání komplexně a ze všech úhlů pohledů.

Časová osa práce

Definujeme cílovou skupinu zákazníků.

Provedeme marketingovou strategii podle metody STDC (See-Think-Do-Care), která dělí chování spotřebitele do čtyř samostatných celků.

Sjednotíme a ucelíme dílčí kroky a úkoly do jednotné marketingové strategie. Jednotlivé dílčí kroky vybrané pro každou ze čtyř oblastí je nutné sjednotit, aby na sebe navazovaly jako celek.

Rozdělíme kompetence definovaných úkolů.

jak vám s marketingovou analýzou pomůžeme my?

  • Budeme se vás ptát. Kdo jsou vaši zákazníci, jaké jsou vaše cíle, jak je realizujete. Odpovědi možná nenajdete hned. Spolu jim ale přijdeme na kloub.
  • Pomůžeme vám definovat cílovou skupinu zákazníků. Zjistíme jejich potřeby a zvyklosti i proces rozhodování při nákupech.
  • Stanovíme ideální marketingové kanály.
  • Na stanovených úkolech začneme v týmu tvrdě pracovat.
  • Vyhledáváme potenciální zákazníky a ve vhodnou dobu je oslovíme.
  • O zákazníky se následně budeme starat, abychom si udrželi jejich loajalitu a přiměli je k opakovaným nákupům na vašem e-shopu.

Chcete probrat možnosti spolupráce?

Nezávazná poptávka

činy jsou lepší než slova, prohlédněte si příklady realizací

kdo má tuto službu pod palcem?

Marek Pilát

Vedoucí obchodu a manažerů pro klíčové zákazníky

Mám za sebou 3 roky telefonické komunikace s klienty v předchozí práci a už přes 7 let v SHEANu strávený čas setkáváním se a komunikací s našimi partnery. Baví mě hledat nové cesty a pro ně správná řešení. Komunikace s lidmi je mi vlastní a k tomu jsem od mala zarytý sportovec, díky čemuž rád pracuji v týmu.

Více o mně

Chci navázat spolupráci

Napište nám a my se vám ozveme.
Tyto stránky jsou chráněny reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.