Conversion Rate
Co je konverzní poměr?
CR = Conversion Rate (konverzní poměr), který se vypočítá jako podíl konverzí a návštěvníků. Běžné hodnoty konverzního poměru pro „průměrný” e-shop se mohou pohybovat kdekoli mezi 0,5 % až 10 %. V případě jednotlivých zdrojů a kampaní se může konverzní poměr hodně lišit.
Mimochodem, v případě porovnávání výkonu a jeho optimalizace na úrovni kampaní, sestav a reklam, nás kromě konverzního poměru prokliků zajímá také konverzní poměr zobrazení – někdy je tento ukazatel dokonce ještě důležitější, protože na jeho základě můžeme „vyždímat” maximum konverzí z dostupného publika.
Přečtěte si také:
Případová studie: Zvýšili jsme počet poptávek a snížili náklady
4 šťavnaté tipy pro zlepšení výkonu displejové reklamy v Google Ads