R

Remarketing

Cílení reklamy na uživatele, kteří navštívili web.

Více o pojmu

Reporting

Pravidelná zpráva klientovi o tom, jak se daří plnit cíle.

Více o pojmu

Responzivní design

Responzivní design webu zaručuje, že se jednotlivé webové stránky zobrazují trochu jinak v závislosti na tom, na jakém zařízení jsou prohlíženy.

Více o pojmu

Retargeting

Cílení reklamy na uživatele, kteří navštívili web, používá se u Seznam Skliku.

Více o pojmu

RFM analýza

RFM analýza je metodou segmentace zákazníků, která je založena na předchozím nákupním chování.

Více o pojmu

RLSA

Remarketing Lists for Search Ads jsou remarketingové seznamy pro reklamy ve vyhledávání.

Více o pojmu

ROAS

Návratnost prostředků vložených do reklamy. Jde o převrácenou hodnotu PNO.

Více o pojmu

Robot

Tento speciální program, také známý jako crawler nebo zkráceně bot, prochází internetové stránky a na nich vykonává určitou činnost.

Více o pojmu

ROI

Return On Investments v překladu znamená n​​​​​ávratnost našich investic.

Více o pojmu

RSS

RSS je formát, který umožňuje webovým stránkám a online zdrojům sdílet svůj obsah ve strukturované podobě.

Více o pojmu