P
P
Perex
Jedná se o úvodní odstavec, který shrnuje o čem daný text je a má za úkol čtenáře nalákat k dalšímu čtení.
Více o pojmuPersona
V kontextu obsahového marketingu jde o fiktivní osobu, typického představitele dané cílové skupiny.
Více o pojmuPHP
PHP (Hypertext Preprocessor) je skriptovací programovací jazyk používaný pro vývoj webových aplikací.
Více o pojmuPlacený dosah na FB
Představuje počet lidí, kterým se na obrazovce zobrazil jakýkoli placený příspěvek vaší stránky.
Více o pojmuPNO
Z PNO zjistíte, kolik procent z celkového obratu bylo potřeba vydat na danou reklamu.
Více o pojmuPodíl zobrazení
Procento počtu zobrazení, které vaše reklamy získají ve srovnání s celkovým počtem zobrazení, které by získat mohly.
Více o pojmuPop-up okno
Pop-up (nebo také vyskakovací) okno je specifický marketingový formát, jehož cílem je návštěvníka webu upozornit na něco zajímavého.
Více o pojmuPoptávkový formulář na webu
Pomocí poptávkového formuláře získá firma kontakt na zákazníka, který o její služby nebo produkty sám projevil zájem.
Více o pojmuPovědomí o značce
Anglicky označované Brand Awareness. Jde o znalost značky v cílové skupině.
Více o pojmuPPC
Zkratka PPC je odvozena z anglickéhou sousloví pay-per-clik. Jedná se tedy o reklamu, u níž inzerent neplatí za její zobrazení, ale za kliknutí.
Více o pojmuPR článek
Dříve se jednalo o text umístěných v novinách, dnes je tímto termínem označován i článek publikovaný na nějakém internetovém portálu.
Více o pojmuPřímá návštěvnost
Přímá návštěvnost je, když uživatel navštíví danou webovou stránku napřímo.
Více o pojmuPrincip obrácené pyramidy
Podle tohoto principu patří to nejpodstatnější a nejzajímavější do horní části textu.
Více o pojmuPřípadová studie
Případová studie je v marketingu nezbytným nástrojem, díky kterému firmy efektivně prezentují své schopnosti a dosažené úspěchy.
Více o pojmuPrůměrná CPC
Průměrná cena (CPC = Cost Per Click), kterou jsme zaplatili za kliknutí na naši reklamu.
Více o pojmuPrůměrná pozice
Metrika (již neaktivní v Google Ads), která ukazuje, na které pozici se průměrně zobrazují naše reklamy.
Více o pojmu