C
C
CAPTCHA
Tento akronym označuje test, který slouží k rozeznání skutečných uživatelů od robotů.
Více o pojmuCílová skupina
Slangově se užívá pojem cílovka. Jedná se o skupinu lidí, pro kterou se daný text píše.
Více o pojmuClaim
Claim je vlastně slogan nebo motto – krátký text, který si spojíme s určitou značkou a tím, jak spolu tvoří její image.
Více o pojmuCLV
Tato metrika vyjadřuje, jakou hodnotu pro nás má stálý zákazník, který se pravidelně vrací a nakupuje.
Více o pojmuContent marketing
Obsahový marketing, jehož náplní je tvorba obsahu a to nejen textového, ale i multimediálního.
Více o pojmuConversion Rate
Conversion rate (konverzní poměr), který se vypočítá jako podíl konverzí a návštěvníků.
Více o pojmuCopyediting
Jak už je z názvu patrné, při copyeditingu textař již napsaný text edituje, ale rovněž jej i copywritersky vylepšuje.
Více o pojmuCopyright
Při vyslovování zní toto slovo podobně jako copywrite, ale význam je zcela jiný.
Více o pojmuCopywriting
Stručně by šlo napsat – reklamní textařina. Jedná se o psaní nejrůznějších textů na e-shopy a weby.
Více o pojmuCTA
Zkratka CTA pochází z anglických slov call to action, česky se překládá jako výzva k akci.
Více o pojmuCTR
CTR (Click Through Rate) znamená kolik procent lidí, jimž se zobrazila naše reklama, na ni kliklo.
Více o pojmu