Laterální fráze

Význam pojmu laterální fráze

Pod laterální fráze spadají klíčová slova, která odpovídají specifičtějšímu vyhledávání. Například místo obecného klíčového sousloví „plastová okna”, které je hodně konkurenční, se pracuje s laterální frází „jak namontovat plastová okna”, u níž je menší konkurence a zpravidla vyšší míra konverze (zákazník dostane hodnotné informace k montáži, a tak i získá větší důvěru k danému obchodu a s větší pravděpodobností nakoupí).

Pod laterální fráze se mohou zařadit i synonyma – například pokud prodáváte osvětlení, je dobré pracovat i se slovy svítidla, světla, přičemž se to kombinuje ještě s přídavnými jmény (stropní, podhledová, venkovní, závěsná, atd).

Přečtěte si také:

Proč jsou důležitá klíčová slova

Potřebují vaše texty novou fasádu?

Není psaní jako psaní. Zvládli byste dělat copywritera?