On-page faktory

Jaké jsou on-page faktory? 

Faktory s přívlastkem on-page jsou takové, se kterými se pracuje přímo na webu a cílem je zvýšit viditelnost webu v neplacených výsledcích vyhledávání. Mezi on-page faktory například patří, že je text strukturovaný (nadpisy H1, H2..), pro stránku je vyplněn titulek a meta description, pracuje se s klíčovými slovy, obrázky, videi, grafikami, text se snaží pokrýt dané téma co nejkomplexněji (text přínosný pro návštěvníky se bude líbit i vyhledávačům), web je přehledný, návštěvník se dobře orientuje. 

Přečtěte si také:

Anchor texty nejsou jen ozdoba pro čtenáře. Využíváte jejich potenciál naplno?

Případová studie na zvýšení obratu a návštěvnosti e–shopu za pomoci SEO o 173,5 %

Jak pracovat efektivně s parametry u e-shopu z hlediska SEO