Co je STDC?

Tato zkratka je pomůckou při vytváření online marketingových strategií, kdy nákupní cyklus zákazníka rozdělíme do čtyř fází. V každé z fází je nutné mít k potenciálním zákazníkům odlišný přístup. Jednotlivé fáze jsou See, Think, Do, Care – tedy vidět, myslet, dělat a starat se. 

Fáze STDC

V první fázi oslovujeme široké publikum lidí, kteří zatím neplánují produkt či službu zakoupit a snažíme se vzbudit zájem o náš produkt nebo službu. Ve fázi think již lidé hledají informace o produktech a službách a je třeba jim pomoci v rozhodování a poskytnout jim relevatní odpovědi na jejich otázky a tím i důvody, proč si vybrat nás. Do je fází, kdy již potenciální zákazníci ví, co chtějí koupit, ale neví kde. V této fázi se je snažíme přesvědčit, aby nakoupili u nás a co nejvíce se to snažíme ulehčit. Jedná se o nejvíce konverzní fázi. Poslední fáze je již po samotném zakoupení, kdy se zákazníky zůstáváme v kontaktu a snažíme se, aby u nás zakoupili příště znovu. Můžeme nabízet servis, či nabídky šité přímo na míru.  
 

Přečtěte si také:

Co je to persona?

Připravíme obsahovou strategii na míru

Co je konverzní poměr?